رانندگی دیوانه وار زن جوان خبر ساز شد +تصاویر

زنی که از سال ۱۹۸۸ بدون گواهینامه رانندگی می‌کرد بالاخره یک خرابی جبران ناپذیر به بار آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه پرتال خبر، یک زن اهل آدلاید ( شهری در جنوب استرالیا ) که از سال ۱۹۸۸ بدون گواهینامه رانندگی کرده است بالاخره بعد از چند سال یک خرابی جبران ناپذیر به بار آورد.
 

این زن ۴۵ ساله ساعت ۱ نیمه شب روز سه‌شنبه برای سواری با ماشین خود بیرون رفته بود و با ماشین خود به یک ون، فنس و باغ یک خانه خسارت وارد کرد.

زنی که گواهینامه رانندگی نداشت بالاخره خرابی به بار آورد +تصاویر

صبح زود بود که خرابی‌هایی که این خانم به بار آورده بود معلوم شدند خرابی‌هایی مثل خراب کردن یک فنس که ۲۰ متر طول داشت و هم چنین یک دیوار آجری و خسارت دیدن باغ.

زنی که گواهینامه رانندگی نداشت بالاخره خرابی به بار آورد +تصاویر

نیروهای پلیس بعد از تست گرفتن از این خانم، اعلام کردند که او در موقع تصادف تحت اثر مواد مخدر و الکل نبود و خود زن هم درباره علت این حادثه گفته است که بدون دقت رانندگی می‌کرده است.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

استقبال گرم دهلرانی ها از کاروان زیر سایه خورشید

گرمای خورشیدخراسان برگرمای هوای دهلران غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های پرتال خبر از ازدهلران، کاروان خادمین حرم رضوی حامل پرچم بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با استقرار در مسجد جامع این شهر مورد استقبال مردم متدین و دوستار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این شهرستان مرزی  قرار گرفت.

مردم دهلران با شور و شوق وصف ناپذیری به عشق زیارت بیرق امام رضا(ع) در خیابان امام این شهر حضور یافتند و کاروان زیر سایه خورشید را تا مسجد جامع این شهر همراهی کردند.

مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام هشتم شیعیان به مناسبت دهه کرامت در مسجد جامع شهر دهلران برگزار و مردم به زیارت این پرچم که متبرک به بارگاه رضوی است پرداختند و نذورات خود را به متولیان و خادمان حرم رضوی تحویل دادند. 

مردم شهید پرور، مرزدار و ولایت مدار دهلران امروز با حضور خود بار دیگر عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند و به خوبی از کاروان زیر سایه خورشید که حامل بیرق متبرک حرم امام رضا(ع) بود استقبال کردند.

مراسم سخنرانی با حضور مسئول این کاروان و مداحی توسط خادمان حرم رضوی در مسجد جامع شهر دهلران از دیگر برنامه های این آیین بود.

همچنین با حضور کاروان خدام حرم در بیمارستان شهدای دهلران بیماران بستری در این بیمارستان نیز از بر پرچم حرم رضوی بوسه زدن وطلب شفا کردند.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شکست قهرمان آسیا برابر استرالیا

تیم های بسکتبال استرالیا و چین دربخش مردان در رقابت های المپیک به مصاف هم رفتند و در پایان استرالیا موفق شد بر حریف آسیایی خود غلبه کند.

در کواتر نخست جدال استرالیا و چین پایاپای صورت گرفت امت در پایان استرالیا بود که توانست ۱۷ بر۱۴بر حریف آسیایی خود غلبه کند,در کوارتر دوم شاگردان لومینگ جونگ همانند کواتر اول ضعیف عمل کردند و ۲۷ بر ۲۰ نتیجه را استرالیایی ها واگذار کردند

در کوارتر سوم چینی ها که دیگر به پیروزی برابر استرالیا امید نداشتند ۲۱بر۱۶ نتیجه را به استرالیا واگذار کردند کواتر پایانی با نتیجه ۲۸بر۱۸ به سود استرالیا به پایان رسید.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شکست روستوف با گل به خودی عزت اللهی

تیم روستوف با حضور ۴۵ دقیقه ای سعید عزت اللهی و گل به خودی این بازیکن ، مقابل زنیت سنت پترزبورگ مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران ، تیم روستوف در اولین بازی هفته سوم لیگ برتر روسیه ، به مصاف زنیت سنت پترزبورگ رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم زنیت به پایان رسید. تیم روستوف در غیاب سردار آزمون محروم، این بازی را به خوبی آغاز کرد و موفق شد در دقایق ۸ و ۱۴ بازی را ۲ بر ۰ به نفع خودش کند. سپس الکساندر گاتسان بازیکن تیم روستوف در دقیقه ۴۴ از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم را دچار مشکل کند.

سعید عزت اللهی از ابتدای نیمه دوم باری روستوف به بازی آمد اما نتوانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. در دقیقه ۵۰، تیم زنیت یکی از گل های خورده را جبران کرد و در دقیقه ۷۳ عزت اللهی با ضربه سر دروازه تیم خودی را باز کرد و بازی ۲ بر ۲ مساوی شد. این تیم زنیت بود که موفق شد در دقیقه ۸۵ گل برتری را به ثمر برساند و بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع خودش به پایان برساند.

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

زور آوند ۵۴ شد/ وانگ ژن قهرمان ۲۰کیلومتر پیاده روی المپیک ریو

حمیدرضا زور آوند در ۲۰ کیلومتر پیاده روی به رتبه ای بهتر از ۵۴ دست نیافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش پرتال خبر،
در اولین روز از رقابت های دوومیدانی در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده روی المپیک
دونده ای از کشور چین با ثبت زمان ۱:۱۹:۱۴ به عنوان قهرمانی رسید مدال
طلا را کسب کرد، و پس از وی زی کالین از کشور چین و دن برد اسمیت
از استرالیا به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

حمیدرضا
زور اوند لحظاتی پیش در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده روی المپیک در حضور
۷۴ شرکت کننده با ثبت زمان ۱:۲۷:۴۵ در رتبه ۵۴ قرار گرفت.

 

 

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,