پابجی موبایل برای اندروید

(Pocket-lint) - طی چند سال گذشته ، دنیای آنلاین با راه اندازی برخی از بازی های بسیار بزرگ ، به جنون جنگ سلطنتی منفجر شده است. یکی از این موارد PlayerUnknown's Battlegrounds یا PUBG برای دوستانش است.

این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی رایانه ای - که هنوز PlayerUnknown's Battlegrounds نامیده می شود - راه اندازی شد ، در حالی که نسخه موبایل بازی به صورت رگه ای در آمده بود تا به یکی از بازی های محبوب و محبوب در دستگاه های تلفن همراه تبدیل شود.
PUBG Mobile: جزئیات اساسی

بازی پابجی بینهایت اندروید PlayerUnknown's Battlegrounds Mobile توسط Tencent Games منتشر شده و برای اندروید و iOS (به عنوان مثال آیفون) در دسترس است.

این بازی از 19 مارس 2018 به صورت مرحله ای آغاز شد و در ادامه به یکی از بازی های بارگیری شده و بیشتر در دو سیستم عامل Android و iOS تبدیل شد. در سپتامبر 2020 PUBG Mobile در هند ممنوع شد ، بسیاری معتقدند به دلیل تنش بین چین و هند.

نسخه Android را می توانید در Google Play و نسخه iOS را در Apple App Store پیدا کنید. با محتوای جدید ، نقشه ها و موارد جدید برای خرید ، به صورت یک ماهه به روز می شود.
حداقل نیازهای PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile یک بازی مداوم و آنلاین است ، بنابراین برای انجام بازی به اینترنت متصل خواهید شد - از طریق شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi - اما هرچه پینگ پایین باشد بهتر است.

مشخصات فنی اندروید اندروید 5.1 و بالاتر و حداقل 2 گیگابایت RAM است. یک نسخه PUBG Lite برای چند سال اجرا شده است ، اما در 29 آوریل 2021 بسته خواهد شد. اکثر تلفن های مدرن می توانند نسخه کامل PUBG Mobile را بازی کنند.

نسخه آیفون به iOS 9.0 یا بالاتر نیاز دارد ، بنابراین طیف گسترده ای از مدل های آیفون که به آیفون 5s برمی گردند پشتیبانی می شوند و iPad ها به iPad Mini 2 و همچنین iPod touch 6-gen باز می گردند.

این بازی دارای PEGI 16 یا رتبه بندی نوجوانان است ، دارای گپ درون بازی است که تعدیل نمی شود (اما می توان آن را خاموش کرد) و اثرات خونی هنگام شلیک - اگرچه به طور پیش فرض به جای قرمز بودن ، سبز هستند.


می پسندم نمی پسندم