دانلود آهنگ جدید

چرا موسیقی اینقدر مهم است؟
موسیقی قسمت بزرگی از زندگی ماست. این چیزی است که جهانی است و همه از هر فرهنگی لذت می برند. فکر نمی کنم روزی بگذرد که من نوعی آهنگ را پخش نکنم. موسیقی چیز بزرگی است که همه ما را به هم متصل می کند. من عاشق گوش دادن به موسیقی هنگام دویدن روی تردمیل ، راه رفتن به کلاس ، زیر دوش و گیر افتادن در ماشین هستم. من متوجه شده ام که هر وقت به موسیقی گوش می دهم ناگهان حالت روحی شادتری به من می آورد.

برای دانلود آهنگ جدید به سایت همراه موزیک مراجعه کنید.

 

والدین من همیشه با سوال شوخی می کنند و من از کجا می دانم تمام متن های یک آهنگ رپ را می دانم اما به سختی می توانم چیزهایی را برای یک تست حفظ کنم. این باعث تعجب من شد که موسیقی دقیقاً با ما چه می کند. این وارد گوش ما می شود اما کاری بزرگتر انجام می دهد و فقط اجازه دهید ما از آن استفاده کنیم.

وقتی به موسیقی گوش می دهیم از کل مغز خود استفاده می کنیم. دانشمندان هنوز در تلاشند دریابند که دقیقاً موسیقی به اندازه موسیقی ما چگونه تأثیر می گذارد ، اما آنچه آنها می دانند این است که موسیقی تأثیر بسیار مفیدی بر مغز دارد. یکی از بزرگترین تأثیراتی که موسیقی بر مغز ما می گذارد ، فواید سلامتی است. دانیل لویتین ، روانشناس دانشگاه مک گیل در مونترال است که علوم اعصاب موسیقی را مطالعه می کند. لووینیتین به همراه همکارانش سه آزمایش را برای کمک به فهمیدن اینکه در هنگام گوش دادن به موسیقی دقیقاً در مغز ما چه می گذرد ، جمع آوری کرده اند. لوینتین 400 مطالعه متاآنالیز را منتشر کرد. یک مطالعه با افرادی انجام شد که قصد جراحی داشتند.

همانطور که فکر می شود ، مردم قبل از جراحی بسیار مضطرب هستند. گروهی قبل از ورود به موسیقی گوش می دادند و به گروه دیگر مواد مخدر می دادند تا بتوانند آنها را آرام کنند. مطالعات نشان داد افرادی که به موسیقی گوش می دهند در واقع گروهی بودند که قبل از رفتن به اتاق برای جراحی در آنجا آرام تر بودند. این عالی است زیرا موسیقی نسبت به دارو بسیار ارزانتر است. موسیقی نه تنها به اضطراب کمک می کند بلکه به درد نیز کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد ، از آنجا که به افراد کمک می کند تا به آرامش برسند ، برای افرادی که در حال زایمان هستند و یا حتی می توانند برای بیهوشی هنگام انجام عمل جراحی در اتاق انجام شوند ، بسیار مناسب است. دلیل دیگر این موضوع این است که موسیقی باعث انتشار اندورفین می شود و باعث خوشحالی مردم می شود. این اندورفین ها به ضد عمل کمک می کند و افراد را از درد دور می کند.


می پسندم نمی پسندم

آیا 2 ساعت خواب بهتر از نخوابیدن در روز است؟

طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ، بزرگسالان بیش از 7 ساعت در شب و کودکان 6 تا 12 سال به 9 تا 12 ساعت برای سلامتی مطلوب نیاز دارند.

اما زندگی پرمشغله است و داشتن مقدار کافی از خواب همیشه امکان پذیر نیست ، به خصوص هنگامی که در مسافرت هستید ، برای آزمایش امتحان می کنید یا بچه های کوچک را بزرگ می کنید. یک نظرسنجی در سراسر کشور در سال 2014 نشان داد که حدود 35 درصد از آمریکایی ها 7 ساعت توصیه شده را ندارند.

برای خرید روتختی لحافی برای خواب راحت به سایت هگان مراجعه کنید.

اگر در ساعات بیداری صبح خود را بیدار دیدید که می خواهید تصمیم بگیرید که چند ساعت بخوابید یا فقط بیدار هستید ، باید خواب را انتخاب کنید. به همین دلیل است.

آیا باید 2 ساعت بخوابم یا بیدار بمانم؟
اگر در شرایطی هستید که سعی می کنید تصمیم بگیرید که آیا باید چند ساعت بخوابید یا اصلاً نخوابید ، احتمالاً هیچ یک از گزینه ها جذاب به نظر نمی رسند. با این حال ، خوابیدن از خوابیدن بهتر است.

خواب دوره ای است که بدن شما بافت های خود را ترمیم می کند ، هورمون ها را دوباره پر می کند و خاطرات کوتاه مدت را به حافظه های طولانی مدت منتقل می کند. اگر از خواب شبانه خود صرف نظر کنید ، عملکرد ذهنی و خلق و خوی شما در روز بعد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

طبق CDC ، 18 ساعت بیدار بودن باعث ضعف ذهنی مشابه محتوای الکل در خون 0.05 درصد می شود و 24 ساعت بیدار بودن معادل 0.10 درصد است. پرش از خواب معادل مست بودن است.

در حالی که خواب هستید ، بدن شما تقریباً هر 90 دقیقه چهار مرحله از خواب را طی می کند و در یک شب عادی 4 تا 6 دوره از این چرخه ها بدست می آورید. خوابیدن برای چند ساعت یا کمتر ایده آل نیست ، اما با این وجود می تواند یک چرخه خواب را برای بدن فراهم کند.

در حالت ایده آل ، بهتر است حداقل 90 دقیقه خواب را هدف قرار دهید تا بدن شما بتواند یک چرخه کامل را پشت سر بگذارد. تحقیقات نشان داده است که خوابیدن به مدت 90 تا 110 دقیقه در مقایسه با جلسات کوتاه مدت 60 دقیقه ای خواب ، می تواند باعث کاهش همسایگی شود.

چرخه خواب چگونه کار می کند
چهار مرحله خواب را می توان به دو دسته تقسیم کرد: حرکت سریع چشم (REM) و حرکت غیر سریع چشم (NREM). NREM حدود 75 تا 80 درصد خواب شما را تشکیل می دهد.

مرحله 1 (NREM). مرحله 1 ، N1 ، سبک ترین مرحله خواب است و حدود 1 تا 5 دقیقه طول می کشد. امواج مغزی ، تنفس و ضربان قلب همه شروع به کند شدن می کنند و عضلات شما شل می شوند.
مرحله 2 (NREM). در مرحله 2 که N2 نامیده می شود ، دمای بدن کاهش می یابد در حالی که ضربان قلب و تنفس شما آهسته است. مرحله 2 در اولین چرخه خواب شما حدود 25 دقیقه طول می کشد و با هر چرخه اضافی طولانی تر می شود.
مرحله 3 (NREM). مرحله 3 ، N3 یا خواب عمیق نیز نامیده می شود ، زمانی که بدن شما خود را ترمیم کرده و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. حتی صداهای بلند ممکن است شما را از این مرحله از خواب بیدار نکند.
مرحله 4 (REM). خواب REM چرخه ای است که به احتمال زیاد در خواب می بینید و با عضلات فلج شده و چشم هایی که به سرعت حرکت می کنند مشخص می شود. معمولاً حدود 90 دقیقه بعد از خوابیدن شروع می شود و در طول هر چرخه در طول شب ، طولانی تر می شود.


می پسندم نمی پسندم

خرید پاد سیستم و سیگار الکترونیکی

غلاف غلاف یک مینی بخار است که بر اساس یک سیستم دو بخشی ساخته شده است: غلاف پر از آب ویپه که درون یک باتری کوچک قرار می گیرد. آنها در طرح های از پیش پر شده یا قابل تعویض موجود هستند. برخی از آنها دارای دکمه های روشنایی هستند اما اغلب آنها خودکار هستند - به این معنی که فقط برای تولید بخار آنها را بکشید.

برای خرید سیگار الکترونیکی به سایت ویپرزکو مراجعه کنید.

بیشتر بخارهای غلاف ، که به آنها غلاف های vape ، مینی بخارات یا سیستم های غلاف نیز گفته می شود ، برای سیگاری هایی که به vaping تبدیل می شوند ، طراحی شده اند. اگرچه نهایت سهولت در استفاده چیزی شبیه JUUL یکبار مصرف است ، بخارهای غلاف قابل تعویض در یک ثانیه نزدیک هستند. آنها اغلب جمع و جور و سبک هستند ، با تمرکز بر سادگی و انعطاف پذیری - با قابلیت تعویض مجدد امکان پذیر می شوند.

ePod های یکبار مصرف نیز بهترین بخارات نمک نیک محسوب می شوند ، زیرا قدرت کمتری که برای تولید بیشتر نمک های نیکوتین مناسب است.

انواع سیستم های غلاف
Pods از زمانی که برای اولین بار با JUUL در سال 2015 معرفی شد ، مسیری طولانی را طی کرده است. دستگاه های امروزی با توجه به ویژگی ها و توانایی ها ، همه چیز را به جلو سوق می دهند.

vape pod در سال 2021 در یک یا چند مورد از این دسته ها قرار خواهد گرفت:

سیستم غلاف استاندارد: یک دکمه کوچک یا یک vape فعال شده با کشش که غلاف های قابل تعویض را می گیرد.
Pod AIO: یک دستگاه جمع و جور همه در یک دستگاه است که غلافهایی را با کویلهای قابل تعویض می گیرد.
Pod mod: یک vape مبتنی بر غلاف معمولاً بزرگتر با چیپست و صفحه کاملاً مناسب. اکثر حالت های غلاف نیز AIO هستند ، زیرا کویل های قابل تعویض را می گیرند.
یک سیستم غلاف استاندارد را می توان بیشتر به دو دسته طبقه بندی کرد: قابل پر کردن و پر کردن. هر سبک موافقان و مخالفان خاص خود را دارد. در هنگام خرید سیستم غلاف ، در نهایت به اولویت شخصی برمی گردد.

سیستم های غلاف قابل تعویض: از نظر عطر و طعم آزادی بیشتری به شما می دهند. این دستگاه ها که به عنوان بخارهای سیستم باز نیز شناخته می شوند ، از غلاف های خالی استفاده می کنند که به طور دستی توسط کاربر پر می شوند. مزیت اصلی آنها این است که طیف وسیع تری از طعم ها را در اختیار دارید.
سیستم های غلاف از پیش پر شده: همچنین به عنوان بخارهای سیستم بسته نیز نامیده می شوند ، این بخارها از غلافهایی استفاده می کنند که از قبل با مایع الکترونیکی پر می شوند - آنها را به عنوان گزینه های JUUL تصور کنید. مزیت اصلی آنها نداشتن عوارض انتخاب مایع الکترونیکی مناسب و نیاز به پر کردن آنها است.


می پسندم نمی پسندم

خرید لوازم بهداشتی کودک

بهبود وضعیت سلامتی مادران ، نوزادان و کودکان یک هدف مهم بهداشت عمومی برای ایالات متحده است. رفاه آنها سلامت نسل آینده را تعیین می کند و می تواند به پیش بینی چالش های بهداشت عمومی در آینده برای خانواده ها ، جوامع و سیستم مراقبت های بهداشتی کمک کند. اهداف حوزه بهداشت مادر ، نوزاد و کودک طیف گسترده ای از شرایط ، رفتارهای بهداشتی و شاخص های سیستم های بهداشتی را نشان می دهند که بر سلامتی ، سلامتی و کیفیت زندگی زنان ، کودکان و خانواده ها تأثیر می گذارد.

برای خرید لوازم بهداشتی کودک به سایت نی نی مد مراجعه کنید.

چرا بهداشت مادر ، نوزاد و کودک مهم است؟
بارداری می تواند فرصتی برای شناسایی خطرات بهداشتی موجود در زنان و جلوگیری از مشکلات بهداشتی در آینده برای زنان و فرزندان آنها فراهم کند. این خطرات سلامتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

فشار خون بالا و بیماری های قلبی
دیابت
افسردگی
خشونت شریک زندگی صمیمی
شرایط ژنتیکی
بیماریهای مقاربتی (STD)
استعمال دخانیات ، الکل و مواد
تغذیه نامناسب
وزن ناسالم
خطر مرگ و میر مادران و نوزادان و عوارض مربوط به بارداری می تواند با افزایش دسترسی به مراقبت از بارداری با کیفیت (قبل از بارداری) ، قبل از تولد (در دوران بارداری) و مراقبت از بارداری (بین بارداری) کاهش یابد .1 علاوه بر این ، نتایج تولد سالم و شناسایی زودرس و درمان تاخیرهای رشد و ناتوانی ها و سایر شرایط بهداشتی در نوزادان می تواند از مرگ یا ناتوانی جلوگیری کند و کودکان را قادر به رسیدن به پتانسیل کامل خود کند. 2 ، 3 ، 4

درک بهداشت مادر ، نوزاد و کودک
بسیاری از عوامل می توانند بر بارداری و زایمان تأثیر بگذارند ، از جمله:

وضعیت سلامتی پیش از بارداری
سن
دسترسی به مراقبت های بهداشتی مناسب پیش از بارداری ، بارداری و حاملگی
فقر
بهداشت نوزاد و کودک به طور مشابه تحت تأثیر عوامل اجتماعی و جمعیتی مانند تحصیلات ، درآمد خانواده و شیردهی قرار دارند ، اما با سلامت جسمی و روانی والدین و مراقبان نیز ارتباط دارند.

اختلافات نژادی و قومی در مرگ و میر مادران و کودکان وجود دارد. به طور خاص ، مرگ و میر مادران و نوزادان برای آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین است. 3 ، 5 ، 6 این تفاوت ها احتمالاً نتیجه بسیاری از عوامل است.


می پسندم نمی پسندم

خرید تاب کودک

مطالعه جدیدی که در 20 مه در ژورنال Pediatrics منتشر شد ، خطرات اجازه خوابیدن به مدت طولانی در نوزادان را در دستگاه های راک یا صندلی های ماشین برجسته می کند. اگر فکر کنار گذاشتن تاب و یا صندلی ارتعاشی کودک شما دلهره آور است ، این فکر را می کنم. فرزند اول من اکنون 11 ساله است. اگرچه خاطرات روزهای چند ماه اول او کم رنگ می شود ، اما چیزی که تازه می ماند فریاد او است. به عنوان یک کودک ، تسکین او اغلب دشوار بود.

 

اگر نیاز به خرید تاب کودک دارید، به سایت تاب آنیل مراجعه کنید.

من یا همسرم او را روی صندلی ماشینش می نشاندیم: جیغ ها را نشانه بگیرید. صندلی گهواره ای؟ جیغ می کشد. گهواره؟ وقت شکم؟ کالسکه؟ حدس بزن. تنها چیزی که جواب داد نوسان نوزاد او بود. ما او را بند می زدیم ، موتوری را که صندلی بالشتک را به عقب و جلو می چرخاند روشن می کنیم و در حالی که چرت می زد حدود 30 دقیقه سکوت سعادتمندانه حساب می کردیم.
مدافعان خواب ایمن و متخصصان اطفال مانند من مدتهاست نگران مجموعه ای از دستگاه های تکان دهنده یا تندرست در بازار هستند که نویدبخش آرامش نوزادان گریان است. اما اگر به من ، به عنوان پدر جدید یک کودک 3 ماهه مزاحم ، به من گفته بودی که من باید نوسان را کنار بگذارم ، مطمئن نیستم که چه کاری انجام می دادم.

با این حال ، خطرات واقعی مرتبط با این دستگاه ها را نمی توان نادیده گرفت. در اوایل ماه گذشته ، پس از گزارش چند مورد مرگ نوزادان در دستگاه ، Fisher-Price خواب آور محبوب Rock 'n Play خود را به یاد آورد. فقط دو هفته بعد ، كیدز II پس از مرگ پنج نوزاد ، خواب آورهای مشابه خود را به یاد آورد.
نویسندگان مطالعه کودکان ، به سرپرستی دکتر جفری کلوین ، ثبت بیش از 10 هزار مرگ نوزاد را که در هنگام خواب اتفاق افتاد ، بررسی کردند. تقریباً 3 درصد از این مرگ ها در آنچه که نویسندگان آن را "وسایل نشستن" می نامند رخ داده است: صندلی های ماشین ، تاب ها ، پرش ها و کالسکه ها. اکثر نوزادانی که در "وسایل نشستن" فوت کردند بین 1 تا 4 ماه داشتند و بیشتر مرگ ها به دلیل خفگی بود. از مرگ و میرهای رخ داده در "دستگاه های نشسته" ، بیش از 60 درصد در صندلی های اتومبیل ، 35 درصد در تاب ها و زیر 5 درصد در کالسکه ها رخ داده است. در حالی که استفاده نادرست از مهار بزرگترین عامل خطر بود ، سایر عوامل خطر شبیه به موارد SIDS بودند: نوزادانی که قبل از موعد یا با وزن کم هنگام تولد (کمتر از 5.5 پوند) متولد می شوند و قرار گرفتن در معرض دود سیگار. همچنین مشخص شد که مرگ در "وسایل نشسته" هنگام خوابیدن یا حواس پرتی یک مراقب ، و هنگامی که شخص دیگری غیر از والدین کودک را زیر نظر دارد ، بیشتر است.


می پسندم نمی پسندم

خرید اسباب بازی

چرا اسباب بازی های آموزشی برای رشد کودک مهم هستند تحقیقات نشان می دهد که یادگیری از طریق بازی قسمت مهمی از رشد کودک است. اگرچه اطمینان از اینکه کودک شما زمان بازی کافی دارد ، برای خانواده ها فایده زیادی دارد که به فرزندان خود اجازه می دهد انرژی اضافی آزاد کنند ، کودک حتی در دوران نوزادی شروع به فهمیدن می کند که آنها از طریق بازی چه کسانی هستند. حتی در اوایل رشد ، ذهن کودک فقط با دیدن محیط اطراف و گرفتن محیط پیرامونش گسترش می یابد.

برای خرید اسباب بازی، فروشگاه نی نی پارسه بهترین گزینه می باشد.

استفاده از اسباب بازی های آموزشی می تواند به کودکان در یادگیری مهارت های مختلفی که در زندگی خود به آنها نیاز دارند ، کمک کند. اسباب بازی های آموزشی می توانند به توسعه مهارت های حل مسئله ، آموزش در مورد حل تعارض و نحوه کار کردن علت و معلول کمک کنند. این همچنین به کودکان در مورد به اشتراک گذاشتن یاد می دهد ، به رشد مهارت های حرکتی خوب و درشت آنها کمک می کند و خلاقیت و تخیل آنها را پرورش می دهد.

کودکان می توانند از همان یک ماهگی شروع به بهره مندی از اسباب بازی های آموزشی کنند. در اینجا چند ایده عالی برای اسباب بازی های آموزشی بر اساس محدوده سنی و توضیحی در مورد فواید آنها آورده شده است.

1-12 ماهگی: در سنین پایین ، بازی حسی به تحریک حواس کودک کمک می کند. با ادامه رشد کودک و ایجاد هماهنگی چشم و دست ، خانواده ها می توانند اسباب بازی هایی را معرفی کنند که تعامل بیشتر را ترغیب می کند. با فعال شدن کودک ، پیشنهاد ما معرفی اسباب بازی های حل مسئله است. این اسباب بازی ها به کودکان کمک می کند تا از طریق درگیری کار کنند و با علت و معلول مانند "اگر این کار را انجام دهم آن اتفاق می افتد" آشنا می شوند. آنها همچنین بعد از آزمایش و خطا و راهنمایی ، وقتی اعتماد به نفس پیدا کنند که چگونه یک اسباب بازی کار می کند ، اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند. دیگر اسباب بازی های عالی برای معرفی اسباب بازی هایی هستند که حرکت را تقویت می کنند.

برخی از نمونه های اسباب بازی های عالی برای سال اول کودک شما عبارتند از:

 

  • بازی کودک
  • اسباب بازی های کوچک قابل حمل با نور و صدا
  • استکر یا بلوک
  • به اطراف مراکز یادگیری بروید
  • تشک های رقص را با صدا روشن کنید

24-24 ماهگی: وقتی کودک شما به مرز یک سال یا بیشتر رسید ، به زودی بسیار متحرک خواهد شد. معرفی اسباب بازی های مناسب به آنها کمک می کند تا تعادل و هماهنگی آموزش داده شود و با تحرک جدید کودک شما حس کنجکاوی را افزایش می دهد. همانطور که کودک شما شروع به یادگیری راه رفتن می کند ، می توانید اعداد یادگیری را نیز با شمردن مراحل آنها در خود بگنجانید که به آنها کمک می کند تا با اصطلاحات و مفهوم بیشتر آشنا شوند حتی اگر در این سن کاملاً درک نکنند.

مجموعه بازی های موضوعی اسباب بازی های آموزشی بسیار خوبی برای معرفی در سنین 12-18 ماهگی هستند زیرا به رشد مهارت های تشخیص کودک شما کمک می کنند. به عنوان مثال ، اگر یک مجموعه موضوعی دارید که حیوانات را درگیر می کند ، هر صدایی را که صدا می دهد ، تمرین کنید. این امر همچنین با تقویت نام رنگها و اشکال به پیشرفت زبان کمک می کند.


می پسندم نمی پسندم

خرید ابزار تعمیراتی موبایل

برای خرید ابزار تعمیراتی موبایل، با سایت مای فون همراه باشید.

برای شروع یادگیری هرگز دیر نیست و مایه شرمساری است که فرصتی را برای یادگیری یک آموزش یا دوره ای که می تواند به اندازه تعمیر و نگهداری تلفن همراه بسیار مفید باشد ، از دست دهید! برای شرکت در کلاسها لازم نیست در کلاسهای گران قیمت ثبت نام کنید و از بخشی از شهر به شهر دیگر سفر کنید. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که دوره را بارگیری کرده و فایل PDF را باز کنید. این برنامه خاص در گروه معماری کامپیوتر طبقه بندی می شود که در آن می توانید دوره های مشابه دیگری را پیدا کنید.

با تشکر از افرادی (مانند شما؟) که دانش خود را به اشتراک می گذارند ، می توانید میزان انتخاب شدن ما را بیابید و بدون صرف هزینه زیاد به راحتی یاد بگیرید! تعمیر و نگهداری تلفن همراه. توسط نویسنده آن به صورت رایگان در دسترس است. اما بسیاری از آموزشهای دیگر نیز به همین راحتی در دسترس هستند!

برای خرید ابزارهای تعمیراتی موبایل به سایت مای فون سر بزنید.

رایانه شما را راهنمایی می کند و به شما امکان می دهد در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تعمیر و نگهداری تلفن همراه. در صورت بروز مشکل در فرم تماس با ما کمک کنید

PDF کامپیوتر همچنین دوره هایی برای آموزش در ریاضیات پایه ، کدگذاری دیجیتال ، فلیپ فلاپ ، ریز پردازنده ها ، زبان ماشین ، اسمبلی و بسیاری دیگر از IT است.
شما باید بیایید اسناد معماری رایانه ما را ببینید. خوشبختی خود را بدون دردسر پیدا خواهید کرد!
آخرین اخبار و به ویژه بهترین آموزشها در مورد موضوعات مورد علاقه شما ، به همین دلیل کامپیوتر PDF شماره 1 دوره ها و آموزش برای بارگیری در پرونده های pdf - تعمیر و نگهداری تلفن همراه است. و معماری کامپیوتر!
سایر آموزش ها را برای مشاوره در مورد تعمیر و نگهداری تلفن های همراه بارگیری کنید. خواهید دید! ما همه کارها را برای کمک به شما انجام خواهیم داد!

و شما موج سواران عزیز به آنچه نیاز دارید نیاز دارید؟ بهترین دوره و آموزش ، و نحوه یادگیری و استفاده از تعمیر و نگهداری تلفن همراه. البته!


می پسندم نمی پسندم

بمعرفی هترین هتل های قشم

سایت قشم گردی یک سایت عالی برای آشنایی کامل شما با قشم

شاید براتون سوال باشه که بهترین هتل های قشم کدوم هتل ها هستن؟ معمولا وقتی کسی تو یه زمینه خاص می پرسه بهترین انتخاب چیه، ما در جواب ازش می پرسیم از چه لحاظ؟ خب این موضوع برای هتل ها هم صادقه. میشه هتل های قشم رو از سه لحاظ بررسی کرد:

  1. هزینه هر شب:
    این مورد به جیب شما و اینکه میخواید چقدر خرج کنید، بستگی داره. هزینه اقامت هتل های معروف قشم معمولا به ازای هر شب از ۹۰ هزار تومن برای هتل آپادانا تا ۲۶۰ هزارتومن برای هتل ارم متغیره. معمولا اینجوریه که هتلی که هزینه بیشتری دریافت می کنه، خب خدمات بهتری هم میده: هر چقدر پول بدی همونقدر هم آش میخوری!!
  2. ظاهر و خدمات هتل:
    خب ممکنه تصمیم گرفتید تو یه بازه ی خاص خرج کنید و تو این بازه هم باز می مونید که کدوم هتل رو انتخاب کنید. خب بخوایم صادق باشیم ما به عنوان کسی که ساکن قشم هستیم هیچوقت نیازی نداشتیم که بریم تو هتل ها اقامت کنیم تا بخوایم اینجا تجربمون رو براتون بنویسیم. به نظر ما بهتره برای انتخاب هتل، اول از تجربیات دوستا و آشناهاتون که قبلا اومدن قشم و از هتل ها استفاده کردن کمک بگیرید. تو مرحله بعد هم با یه سرچ ساده عبارت “هتلهای قشم” می تونید نظر کاربران سایتای رزرو هتل رو در مورد یه هتل خاص بخونید. و اینو بدونید که معمولا اینجوریه که خدمات هتل های قشم البته برای اونایی که ستاره های یکسان و هزینه اقامت هر شبشون تو یه رنجه، تقریبا تو یه سطحه. برخورد کارکنان هم معمولا خوب گزارش می شه.
  3. مکان و میزان دسترسی هتل به مراکز مهم:
    برای تصمیم گیری برای انتخاب مکان هتل باید اول معین کنید که می خواید بیاید قشم چکار! می خواید بیاید فقط جاذبه های گردشگری رو ببینید و برید ساحل و دریا و درکنارش یه سر به بازار هم بزنید؟ یا کلا می خواید بیاید خرید در کنارش به تفریحات دیگه هم برسید. بخوام مختصر و مفید بگم و از پیچیدگی های بی مورد دوری کنم، در هر دو صورت به نظر ما فرقی نداره کدوم هتل رو انتخاب کنید. ( به جز برای مورد خاص هتل خلیج فارس و هتل ساحل طلایی که خارج از شهره که پایین تر درباره هتل ساحل طلایی توضیح دادم).فرض کنید به نحوی تصمیم گرفتید درگهان بمونید. چون درگهان همه مراکز خریدش یه جا جمعن، فرقی نمی کنه از بین هتل های درگهان کدوم رو انتخاب کنید. چون تقریبا هر کدوم رو انتخاب کنید، همینکه پاتون رو از هتل بذارید بیرون، تو بازارید و بازارها هم که همشون لب ساحلن و دریا پس برای درگهان چندان مشکلی ندارید.برای قشم هم تقریبا همین مساله صادقه. اما قشم یه تفاوت کوچیک با درگهان داره. اول که قشم بافت شهری بهتری داره و مسلما به خاطر مرکزیت امکانات بیشتری هم داره. مورد دوم هم اینه که قشم یه کم بازاراش پراکنده تره. مثلا بازار سیتی سنتر یه جا قرار داره بازار ستاره و پردیس و فردوسی کمی اون طرفتر و بازار قدیم هم که اول قشمه. اما این هم مساله ای نیس. چون این بازارها تو یه خط قرار دارن و اگه شما از هر کدوم از این بازارها بخواید برید بازار دیگه با یه تاکسی با کرایه ی بین هزار تا دو هزار تومن می تونید در عرض دو – سه دقیقه برسید به بازار مقصدتون. و اینم بدونید که هتل های قشم (نه همشون البته) حول و حوش بازار قدیم یا ستاره یا هم سیتی سنترن. یعنی برای هتل های قشم اصلا مساله مکان چندان مطرح نیس. هرچند مثلا هتل مارینا ۲ دقیقا چسبیده به بازار ستاره و هتل کیمیا ۴ هم تقریبا تو بازار قدیم واقع شده.

     

    اما هتل ساحل طلایی: این هتل یه ۱۵ کیلومتری بیرون از شهره و ممکنه برای رفت و آمد کمی براتون هزینه بر باشه. اما اگه دنبال هم هتلید هم میخواید ساحل شنی چند متر اونورتر تو دسترس باشه و همزمان به امکاناتی مثل جت اسکی و ورزش های آبی دسترسی داشته باشید و هدف اصلیتون خرید نباشه، خب به نظرمن این هتل یه انتخاب خوب برای اقامتتونه.اگه بخوام خلاصه بگم اول ببینید هدفتون از اومدن به قشم چیه که توضیح دادم که هدفتون تاثیر چندانی بر انتخاب هتل نداره. مورد بعد هم ببینید چقدر می خواید خرج کنید و در آخر هم یه پرس و جو از آشناها و دوستان و یه سرچ ساده می تونید هتل مناسب رو انتخاب کنید. نهایتا اگر سوالی در هر زمینه ای دارید، حتما ازمون بپرسید. ما خوشحال میشیم که بهتون جواب بدیم.


می پسندم نمی پسندم

چرا باید از لوازم جانبی موبایل استفاده کنیم

خرید لوازم جانبی موبایل اصل از سایت فونی شاپ

یافتن شخصی که این روزها تلفن همراه ندارد دشوار است. تلفن های همراه با کاهش هزینه های نگهداری به دلیل آزادسازی بخش مخابرات در اکثر کشورهای جهان به سرعت گسترش یافته اند. در واقع در 5 سال گذشته بازار تلفن همراه درآمد کلانی داشته است. تعدادی از ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه نیز در همه کشورها ظاهر شده اند و آنها یک تجارت پر رونق برای خود ایجاد کرده اند.

اخیراً یک موضوع دیگر مورد توجه قرار گرفت. این ایمنی دستگاه های تلفن همراه و ایمنی کاربران هنگام استفاده از آنها است. هدف اصلی از خرید لوازم جانبی تلفن همراه ایمنی است. همچنین به شما کمک می کنند از تلفن همراه خود نهایت استفاده را ببرید. بعد از افزودن این لوازم جانبی یا می تواند در سطح بالاتری عملکرد داشته باشد و حتی ممکن است ظاهر بهتری نسبت به قبل داشته باشد. با افزودن لوازم جانبی مناسب نیاز خود ، حتی می توانید از تلفن همراه خود به عنوان وسیله ای چند منظوره استفاده کنید.


همانطور که در بالا گفته شد ، لوازم جانبی تلفن همراه عملکردهای مختلفی دارند. برخی از آنها برای امنیت ، برخی برای ایمنی و برخی فقط برای ظاهر طراحی شده اند. تعدادی از شرکت ها در بازار تولید لوازم جانبی تلفن همراه دارند. برخی از مشهورترین شرکتهای تولید کننده لوازم جانبی تلفن همراه عبارتند از: پاناسونیک ، نوکیا ، موتورولا ، زیمنس ، کیوسرا ، فیلیپس ، سامسونگ ، سونی اریکسون و بوش.

برخی از محبوب ترین لوازم جانبی تلفن همراه عبارتند از:

کیت اتومبیل بدون هندزفری - این فرد را قادر می سازد در حالی که دستان خود را روی فرمان ماشین قرار دارد با تلفن همراه خود صحبت کند. از این رو ، به اطمینان از ایمنی کاربر کمک می کند. نکات اصلی که هنگام خرید کیت هندزفری باید رعایت شود راحتی ، طراحی و کیفیت صدای کیت است.

شارژر مسافرتی - اگر در هر زمان از سفر باتری کم شود ، یک شارژر مسافرتی به شما کمک می کند تلفن همراه خود را شارژ کنید.

بلوتوث - این دستگاهی است که می تواند قابلیت اضافی را به تلفن همراه شما اضافه کند. تلفن همراه با دستگاه بلوتوث می تواند با برخی از دستگاه های خاص دیگر با همان توانایی ، اتصال بی سیم برقرار کند. از این رو ، استفاده از کابلهای فیزیکی را از بین می برد.

تقویت کننده آنتن - این می تواند به افزایش دریافت سیگنال تلفن همراه شما کمک کند. هنگامی که در مسافرت در تپه ها و کوه ها استفاده می شود بسیار مفید است.

کابل داده - این لوازم جانبی به شما در انتقال پرونده ها و داده ها بین تلفن همراه و رایانه شخصی شما کمک می کند.

صفحه لوازم جانبی ، بند تلفن و گیره تسمه از دیگر لوازم جانبی محبوب است.

https://fonishop.com/product-category/mobile-accessories/


می پسندم نمی پسندم

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی – شرکت مهندسی فرآب صنعت با بهره گیری از فناوری روز دنیا در زمینه علم مهندسی تصفیه فاضلاب و همچنین تجربۀ چندین ساله خود در زمینه تولید، ساخت و اجرای پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی در حال حاضر توانسته است با وجود بسترهای لازم از قبیل کارگاه ساخت و واحد های خدمات پس از فروش و خدمات فنی، به عنوان یکی از بزرگترین و کارآمدترین شرکت ها در زمینه مهندسی آب و فاضلاب در سطح کشور شناخته شود.

برای تهیه پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی به سایت فراب صنعت مراجعه کنید.

گواه این مطلب، صدها پروژۀ موفقی است که در سطح ملی در زمینه ساخت و تولید پکیج های تصفیه فاضلاب راه اندازی شده و همچنین، این شرکت افتخار همکاری با بسیاری از صنایع و نهادهای کشور همچون :

  • وزارت نفت
  • وزارت علوم
  • وزارت بهداشت
  • نیروی انتظامی
  • سپاه پاسداران

را دارا می باشد که در این راستا توانسته است رضایتمندی کارفرمایان محترم را کسب نماید.

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی تولیدی این شرکت به صورت پرتابل (قابل حمل) بوده و قابلیت ارتقاء و اضافه نمودن ظرفیت به مرور زمان و متناسب با حجم فاضلاب تولیدی را دارا می باشد.

از مزایای پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی تولیدی شرکت مهندسی فراب صنعت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت ارتقاء
  • قابل حمل بودن
  • کم جا بودن ( به دلیل طراحی خاص و ویژه)
  • عدم ایجاد بو
  • مصرف انرژی پایین
  • شکل ظاهری مناسب
پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی به سفارش استانداری خوزستان

بطورکلی روش های تصفیه فاضلاب را می توان به سه دسته اصلی فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تقسیم بندی نمود.

به ندرت اتفاق می افتد که یکی از روش های گفته شده بتواند تمامی خواسته ها را از سیستم تصفیه برآورده سازد. بنابراین در اکثر موارد لازم است که ترکیبی از روشهای فوق استفاده شود.

واحدهای تصفیه فاضلاب بر مبنای اصول کار یک یا ترکیبی از روش های به کار گرفته شده به منظور انجام عملیاتی خاص طراحی میگردند.

بر اساس روش های استفاده شده، روش های تصفیه عموماً به دو دسته واحدهای عملیاتی و واحدهای فرآیندی تقسیم می گردند.

از جمله روش های معمول تصفیه فیزیکی فاضلاب می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سیستم های آشغالگیری
  • دانه گیری
  • ته نشینی
  • شناورسازی
  • چربی گیری
  • فیلتراسیون

به آن دسته از روش هایی که در آنها از فرآیندهای بیولوژیکی برای تصفیه فاضلاب استفاده میشود گفته می شود.

در این روش ها میکروارگانیسم ها (بویژه باکتریها) نقش اصلی را در فرآیند تصفیه برعهده دارند چرا که آنها با استفاده از مکانیسم های درونی خود مواد آلی موجود در فاضلاب را جذب کرده و از آن برای تولید سلول جدید و کسب انرژی استفاده می کنند.
در ذیل به بررسی برخی روشهای معمول در تصفیه بیولوژیکی فاضلاب می پردازیم.


می پسندم نمی پسندم

چرا صبحانه وعده غذایی مهم است؟

صبحانه را اغلب "مهمترین وعده غذایی روز" می نامند و دلیل خوبی هم دارد. همانطور که از نامش پیداست ، صبحانه دوره ناشتایی یک شبه را قطع می کند. این مقدار گلوکز شما را برای تقویت سطح انرژی و هوشیاری دوباره تأمین می کند ، در حالی که سایر مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای سلامتی را نیز تأمین می کند.

بسیاری از مطالعات فواید سلامتی خوردن صبحانه را نشان داده است. سطح انرژی و توانایی تمرکز شما در کوتاه مدت را بهبود می بخشد و می تواند به مدیریت بهتر وزن ، کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی در طولانی مدت کمک کند.

علی رغم فواید صبحانه برای سلامتی و سلامتی شما ، به دلایل مختلف ، بسیاری از افراد معمولاً از آن صرف نظر می کنند. خبر خوب این است که روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود صبحانه در روز مناسب تر باشد.

چرا صبحانه بسیار مهم است
وقتی از خواب شبانه خود بیدار می شوید ، ممکن است تا 10 ساعت غذا نخورده باشید. صبحانه ذخیره انرژی و مواد مغذی بدن شما را دوباره جبران می کند.

انرژی
منبع انرژی بدن گلوکز است. گلوکز از کربوهیدرات هایی که می خورید تجزیه و جذب می شود. بدن بیشتر انرژی خود را به صورت چربی ذخیره می کند. اما بدن شما مقداری گلوکز را نیز به عنوان گلیکوژن ذخیره می کند ، بیشتر آن در کبد و مقادیر کمتری در عضلات است.

در مواقع ناشتایی (نخوردن غذا) مانند یک شب ، کبد گلیکوژن را تجزیه کرده و به عنوان گلوکز در جریان خون آزاد می کند تا سطح قند خون شما ثابت بماند. این امر به ویژه برای مغز شما که تقریباً کاملاً به گلوکز برای تأمین انرژی متکی است بسیار مهم است.

صبح ، پس از 12 ساعت بدون غذا ماندن ، ذخیره گلیكوژن شما كم است. هنگامی که تمام انرژی موجود در ذخایر گلیکوژن شما تمام شد ، بدن شروع به تجزیه اسیدهای چرب کرده و انرژی مورد نیاز خود را تولید می کند. اما بدون کربوهیدرات ، اسیدهای چرب فقط تا حدی اکسید می شوند ، که می تواند سطح انرژی شما را کاهش دهد.

خوردن صبحانه سطح انرژی شما را بالا می برد و سطح گلیکوژن شما را آماده می کند تا متابولیسم بدن را در روز حفظ کند.

کنار گذاشتن صبحانه ممکن است روش خوبی برای کاهش مصرف کلی انرژی به نظر برسد. اما تحقیقات نشان می دهد که حتی با مصرف انرژی بیشتر ، صبحانه خواران نسبت به افرادی که تا اواخر روز غذا نمی خورند ، فعالیت بدنی بیشتری در صبح دارند.

برای آموزش و طرز تهیه صبحانه به سایت غذاپز مراجعه کنید.


می پسندم نمی پسندم

خرید آجر نسوز

مواد نسوز
در ساخت و نگهداری کوره های استودیوی سرامیک از مواد نسوز (موادی که در برابر دماهای بالا مقاومت می کنند) استفاده می شود. آجرهای نسوز ، الیاف سرامیک و نسوزهای ریخته شده سه نوع نسوز مورد استفاده در کوره ها هستند ، اما آجرهای آتش نشانی قابل توجه ترین هستند.

اگر نیاز به خرید آجر نسوز دارید، شرکت دیرگداز اهواز بهترین گزینه می باشد.

آجری با چهره های بسیار
آجر آتش نشانی اصطلاحی عمومی است که شامل هر آجری است که بتواند در حرارت و سرمایش مکرر در دامنه های مختلف دما مقاومت کند. علاوه بر این ، آجرهای آتش نشانی باید بتوانند در جوهای مختلف مقاومت کنند ، کیفیت های مختلف ساختاری یا عایقی را فراهم کنند و به دلیل دشواری در برش آنها ، باید به اشکال مختلف در دسترس باشند تا انعطاف پذیری را در طراحی و ساخت کوره ایجاد کنند.

سخت و نرم
آجر نسوز دو نوع دارد: آجر سخت و آجر نرم. آجرهای سخت بسیار متراکم و بادوام بوده و از نظر کیفیت ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را اغلب می توان به عنوان مولفه اصلی ساختمان کوره های بزرگ ، دودکش ها ، جعبه های آتش نشانی و درگاه های مشعل - در هرجای شعله مستقیم مشاهده کرد. آجرهای نرم سبک بوده و از بدنه سفالی نسوز حاوی مواد قابل احتراق ساخته شده اند. هنگام شلیک ، مواد می سوزند و اسفنجی مانند ماتریس جیب های هوا را می سوزانند ، که کیفیت عایق بندی آجر را فراهم می کند. این آجرها که به عنوان آجرهای نسوز عایق (IFB) نیز شناخته می شوند ، در حین پخت ، تقریباً نیمی از انرژی آجرهای سخت را جذب می کنند. آجر نرم از 2000 درجه فارنهایت تا 3300 درجه فارنهایت است و به عنوان آجر انتخابی برای ساخت کوره های برقی یا به عنوان آسترهای عایق در کوره های احیا استفاده می شود.

نمرات مهم هستند
ماده اصلی سازنده آجرهای نسوز ، شومینه است که بیشتر حاوی آلومینا و سیلیس است ، عناصری که توانایی مقاومت در برابر دماهای بالا را دارند. آجرهای سخت بسته به ترکیب و خصوصیات آنها در چند درجه موجود است که کارآیی ترین استفاده از آنها را در ساخت تعیین می کند. ترکیبات آلومینای بالا از 50٪ آلومینا شروع می شود و برای بالاترین خلوص و گرانترین مقدار آلومینا به 98٪ افزایش می یابد. بسیار نادر است که یک سفالگر به محتوای آلومینا بیش از 70 require نیاز داشته باشد.

کم کار: به طور معمول حداکثر در دمای سرویس 1750 درجه فارنهایت درجه بندی می شود. در درجه اول برای دودکش های شومینه استفاده می شود و حاوی 24-26٪ آلومینا است.

وظیفه متوسط: درجه حرارت تا 2700 درجه فارنهایت دمای حداکثر سرویس. موارد استفاده شامل آسترهای پشتیبان ، کوره های سرامیکی و دودکش های با درجه حرارت پایین و حاوی 34-38٪ آلومینا است.

وظیفه بالا (آجر نسوز با کیفیت اول): درجه حرارت تا حداکثر 2850 درجه فارنهایت در سرویس گرمایی کاملاً عالی. برخی از جوها می توانند این درجه حرارت را چند صد درجه کاهش دهند و حاوی 36-40٪ آلومینا است. موارد استفاده شامل دیگهای بخار ، کوره های سرامیکی ، دودکش ها و روکش های پشتیبان است.

Super Duty: درجه حرارت تا 2900 درجه فارنهایت در سرویس گرمایی خالص. برخی از جوها می توانند این درجه حرارت را چند صد درجه کاهش دهند. همان مواردی که در درجه حرارت بالاتر مربوط به کار زیاد است. حاوی 40-44٪ آلومینا است.

سوپر وظیفه با شدت بالا: درجه حرارت بین 3000 درجه فارنهایت - 3150 درجه فارنهایت. یک نسخه سوخته بالاتر از آجر نسوز فوق العاده وظیفه برای کاهش تخلخل ، افزایش قدرت بدنی و بهبود مقاومت در برابر حمله قلیایی و تجزیه مونوکسیدکربن طراحی شده است. حاوی 40-44٪ آلومینا است.


می پسندم نمی پسندم

مزایای دکتر آنلاین


درک اینکه شما یک مسئله بهداشتی دارید که نیاز به مراقبت پزشکی دارد ، می تواند استرس زا باشد و هم اضطراب را تحریک کند. امروز ، با داشتن لیست های پایان ناپذیر و برنامه های شلوغ ، وقت گذرانی از زندگی پر هرج و مرج برای مراجعه به دکتر می تواند دشوار باشد. طی مسافت طولانی تا جراحی پزشکان و سپس ، به طور حتم انتظار برای دیدن صف های طولانی برای افرادی که در یک برنامه فشرده هستند بسیار وقت گیر است. با تشکر از مشاوره آنلاین پزشکان ، تشخیص ، تجویز و درمان مشکلات شما بدون صرف وقت برای مسافرت به و از پزشکان و انتظار در صف ، یک گزینه است.

اگرچه قابل درک است که ، در بعضی موارد ، مراجعه حضوری به پزشک ضروری است (به عنوان مثال ، یک پزشک آنلاین قادر به بررسی فیزیکی پای شما برای شکستگی استخوان نیست) ، مواردی وجود دارد که یک پزشک آنلاین می تواند به همان اندازه موثر باشد. پزشکان آنلاین می توانند به شرح علائم پاسخ دهند ، سابقه سلامتی شما را تعیین کرده و برای شرایط معمول دارو تجویز کنند - چیزی که باعث صرفه جویی در وقت مردم در سراسر انگلیس می شود.

در زیر ، برخی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکان را بررسی می کنیم. اگر با مسئله بهداشتی روبرو هستید که اضطراری نیست و نیاز به مراقبت فوری پزشکی ندارد ، یک مشاوره پزشکی آنلاین ممکن است برای شما مناسب باشد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

مشاوره پزشکی سریع 24/7 بصورت آنلاین دریافت کنید
شاید یکی از بزرگترین مزایای داشتن مشاوره پزشکی آنلاین این است که برای معاینه لازم نیست در یک کلینیک یا پزشکان منتظر بمانید. درعوض ، می توانید اطلاعات و علائم خود را در هر زمان ، با اطمینان و محرمانه ارسال کنید و منتظر پاسخ باشید. پزشکان آنلاین در تمام ساعات روز در دسترس هستند. اگر ناگهان در شب احساس ناراحتی از خواب بیدار شوید یا اگر بعد از یک روز طولانی به خانه برگشتید و بیش از حد احساس ناراحتی می کنید تا دوباره بیرون بروید ، مشاوره پزشکی آنلاین می تواند پاسخ های فوری به شما ارائه دهد.

وقتی برای تعیین وقت قبلی با پزشکان تماس می گیرید ، ممکن است در بعضی موارد ساعت ها ، روزها یا حتی هفته ها طول بکشد تا مشاهده شود. البته ، برای بسیاری از افراد ، این مناسب نیست - خصوصاً اینکه انتظار طولانی مدت برای مراجعه به پزشک برای یک مسئله پزشکی می تواند اضطراب را تحریک کند. در عوض ، مشاوره های آنلاین در هر زمان و هر زمان از صفحه نمایش شما در دسترس هستند. این سرویس همچنین برای پیرمردها یا کسانی که شکننده هستند و نمی توانند از خانه به راحتی به پزشکان سفر کنند خدمات بسیار مفیدی است.

از گمنامی خود لذت ببرید
برای بسیاری از ما ، بحث در مورد مسائل مربوط به بهداشت خصوصی و علائم پزشکی شخصی امری شرم آور و ناراحت کننده است - حتی اگر در خلوت اتاق پزشک باشد. متأسفانه ، بسیاری از مردم در صورت خجالت از گفتگو در مورد مسئله خود ، از مراجعه به پزشک خودداری می کنند. با این حال ، اگر بدون نیاز به کمک پزشکی طولانی مدت مشکلی را رها کنید ، این می تواند خطرناک و ناسالم باشد.

هنگامی که از خدمات مشاوره آنلاین استفاده می کنید ، می توانید از طریق راحتی منزل خود با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید - چیزی که می تواند افراد را ترغیب کند تا زودتر کمک بگیرند. احساس آرامش هنگام بحث در مورد مسائل شما بسیار مهم است. بیان واضح علائم و نگرانی های شما برای یافتن ریشه این مشکل کلیدی است. هنگام برقراری ارتباط آنلاین با پزشک ، می توانید از گمنامی خود لذت ببرید و آزادانه در مورد مسائل پزشکی خود صحبت کنید بدون اینکه دچار خجالت شوید.

بدون محدودیت مکان
هر بار که به پزشک مراجعه می کنید ، باید سفر کنید تا به آنجا بروید - خواه این وسیله رانندگی خود را به آنجا برسانید ، سوار اتوبوس شوید یا از دوست یا یکی از اعضای خانواده خود بخواهید که شما را رانندگی کنند. علاوه بر این ، به ترافیک ، هزینه بنزین و زمان صرف شده در انتظار اتوبوس فکر کنید ...

برای کسانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند ، دسترسی آسان به پزشک ممکن است دشوار باشد ، نیازی به گفتن نیست که گران و وقت گیر است. دسترسی به مشاوره پزشکی از طریق پزشک آنلاین نیاز به سفر را از بین می برد ، همچنین برای کسانی که از شرایطی که تحرک آنها را کاهش می دهد یا کسانی که در مناطق دورافتاده ای که مجبور به سفر به نزدیکترین شهر یا شهر هستند برای مراقبت های پزشکی زندگی می کنند ، بسیار دشوار است. .

هنگامی که از یک درگاه آنلاین مشاوره با پزشک استفاده می کنید ، متخصصان پزشکی که در تمام نقاط کشور تمرین می کنند در یک مکان در دسترس هستند. شما بدون نیاز به مسافرت به محدوده وسیعی از متخصصان پزشکی باتجربه و بسیار آموزش دیده دسترسی نامحدود دارید. شاید شما به طور منظم برای تجارت سفر می کنید. در این صورت ، ممکن است دریابید که اغلب از پزشک خود دور هستید. از آنجا که در مورد مشاوره پزشکی آنلاین هیچ محدودیتی در مکان وجود ندارد ، حتی اگر دور باشید می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

منبع: https://doctor-yab.ir/


می پسندم نمی پسندم

خرید عطر ابرکرومبی اند فچ

کشور مبدا تولید کننده: آمریکا

فعالیت اصلی: مد

شرکت مادر: Estee Lauder

یک شرکت آمریکایی فعال در زمینهٔ تولید پوشاک و با تمرکز بر لباس‌های جوانان می‌باشد که در سال ۱۸۹۲ در منهتن نیویورک تأسیس شده‌است.

مؤسس‌های این شرکت دیوید ابرکرمبی و عذرا فچ می‌باشند.

برای خرید عطر ابرکرومبی فچ به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

دیوید ابرکرومبی، یک مکتشف و معدن یاب و نقشه بردار خطوط راه آهن بوده است.

علاقه و عشق او به فضاهای باز، بر روی فروشگاه و شرکت او نیز تأثیر  گذاشته است. و آن را مختص به وسایل و لوازم چادر زدن، ماهیگیری و شکار نموده است. ارباب رجوع ها و مشتریان او اکثراً شامل شکارچیان و مکتشف ها می باشد.
ازرا فیچ (Ezra Fitch) وکیلی در نیویورک بود که مسیرها و تلاشهای زیادی را بهمراه ابرکرومبی  برای شرکت طی  نمود و در سال 1900 بواسطه جستجوهای برجستهه اش در این موارد با Abercrombie شریک شد.

این شرکت مالک هالستر کو نیز می‌باشد که خودش سازنده پوشاک جوانا 14 تا 18ساله می باشد.

این برند پس از کش و قوص های فراوان وتعطیلی که در سال 1976 در کارنامه اش اتفاق افتاد، یک سال بعد به وسیله‌ی خرده‌فروشی تگزاسی با نام کالاهای ورزشی اوشمان و با خرید نام تجاری ابرکرومبی اند فچ دوباره احیا شد.

شرکت جدید در درجه‌ی اول به عنوان شرکت سفارش‌های پستی به همراه بوتیک‌هایی در بورلی هیلز کالیفرنیا، دالاس تگزاس و شهر نیویورک در ایالت نیویورک فعالیت می‌کرد.

در سال ۱۹۸۸، شرکت تولید پوشاک آمریکایی با نام د لیمیتد، نام و حوزه‌ی عملکردی این شرکت را خریداری کرد و نام تجاری آن را به عنوان برند سبک زندگی و لباس‌های غیر رسمی لوکس و نفیس، با در نظرگیری جوانان به عنوان جامعه‌ی هدف، از نو مطرح کرد.

امروزه A&F یک شرکت موفق است. این شرکت همچنین مجلهA&F را به صورت سه ماهه منتشر میکند که نه تنها لباس بلکه سبک و شیوه زندگی را نیز ، بفروشش میرساند.

سال 1997 اولین حرکت خودر را در زمینه عطر سازی انجام داد که حاصل آن ادکلن مردانه Woods بود، مدت زمانی این تنها ادکلن این برند بود که تولیدش به دلایلی متوقف شد.

در سال2002 بود که ادکلنی Fierce با طراحی خاص و زیبا را به بازار کرد و از آن به عنوان امضا برند نام برد.

در طراحی آن از نیم تنه لخت مردی استفاده شده که به طراحی زیبای این محصول کمک شایانی کرده است.

از ادکلنهای معروف این برند میتوان مواردی را نام برد:

  • Fierce For men
  • First Instinct
  • Authentic Ma
  • Perfume No.1 FOR Women
  • Abercrombie and Fitch

می پسندم نمی پسندم

در صورت گم شده بسته پستی باید چیکار کنیم؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد! اگر زیاد از خدمات شرکت‌های پستی استفاده می‌کنید، احتمالا پیش آمده که بسته‌ای که فرستاده‌اید یا منتظر دریافتش بوده‌اید گم شود یا هیچ‌وقت نرسد. البته این موارد فقط در ایران اتفاق نمی‌افتد و هر جایی از دنیا که ارسال بسته انجام می‌شود، گم شدن یا نرسیدن بسته محتمل است. اگر صاحب یک کسب  و کار هستید و روزانه ارسال بسته‌های زیادی دارید، این مساله برای شما نمود بیشتری پیدا می‌کند. در ادامه ما به شما می‌گوییم که در صورت بروز این مشکل چه باید کرد.

همان‌طور که گفتیم این موارد در همه جای دنیا روی می‌دهد؛ برای مثال در USPS شرکت پست ایالت متحده که بهترین شرکت دولتی پست در دنیا هست نیز، سالانه تعداد زیادی بسته گم می‌شود! البته این مساله به عوامل زیادی بستگی دارد؛ مثلا وقتی بسته‌ای با آدرس تحویل اشتباه یا بدون آدرس ارسال می‌شود، گم شدن بسته‌ها دور از انتظار نیست. اما آیا برای پیشگیری از این اتفاقات راهکاری وجود دارد؟

اگر می‌خواهید با کمترین ریسک بسته‌های خود را ارسال کنید و از خطر نرسیدن یا گم شدن بسته و خسارت‌های حاصل از آن در امان بمانید،‌ سه مورد زیر را رعایت کنید:

آدرس درست: حتما قبل از ارسال، آدرس را با گیرنده چک کنید تا از صحت آن اطمینان حاصل کنید. حتی‌المقدور آدرس را روی Google Map چک کنید تا از رسیدن بسته‌های خود مطمئن شوید.
بیمه حمل و نقل: راهکار بعدی برای محافظت از بسته‌ها بیمه کردن مرسولات است. این امر می‌تواند علاوه بر گم شدن بسته ها، آسیب‌های احتمالی را نیز پوشش دهد. به‌ویژه در مورد کالاهایی که ارزش ریالی بالایی دارند، اگر مرسولات خود را بیمه کنید، خیالتان بابت هر چیزی راحت خواهد بود. در این صورت مشتری می‌تواند پول خود را پس بگیرد و شما هم تنها ضرری که متحمل می‌شوید، پرداخت حق بیمه است.

انتخاب شرکت لجستیکی مناسب: زمانی که می‌خواهید یک شرکت را برای ارسال بسته‌های خود انتخاب کنید، تمام جوانب را در نظر بگیرید تا متحمل خسارات جبران‌ناپذیر نشوید. بعضی از کسب و کارها صرفا برای پرداخت هزینه کمتر، با شرکت‌هایی همکاری می‌کنند که متاسفانه نظارتی بر فعالیت‌هایشان وجود ندارد. اما اگر ارسال بسته‌های خود را به یک شرکت لجستیکی معتبر بسپارید، مسئولیت هر گونه خسارت احتمالی را بر عهده می‌گیرند و دیگر از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

 

اگر بسته‌های خود را از طریق اداره پست ارسال کرده‌اید و هنگام تحویل مرسوله ارزش واقعی آن را اعلام کرده باشید، با پرداخت یک هزارم مبلغ ارزش مرسوله به عنوان حق بیمه، در صورت مفقودی مرسولات پستی، می‌توانید غرامت دریافت کنید. البته هنگامی که مرسوله تحویل اداره پست می‌شود، مشمول بیمه عمومی خواهد شد و اگر ارزش واقعی بسته اعلام نشده باشد، در صورت مفقودی آن از یک ریال تا ۶۵۰هزار تومان غرامت پرداخت می‌شود.

منبع: https://tinextco.com/blog/

 


می پسندم نمی پسندم

ترموکوپل چیست؟

ترموکوپل سنسوری برای اندازه گیری دما است. این سنسور از دو سیم فلزی بی شباهت تشکیل شده است که از یک انتها به هم متصل شده و در انتهای دیگر آن به دماسنج ترموکوپل یا دستگاه دارای قابلیت ترموکوپل دیگر متصل شده است. در صورت پیکربندی صحیح ، ترموکوپل ها می توانند اندازه گیری دما را در دامنه وسیعی از دما انجام دهند.

برای خرید ترموکوپل به سایت پایاسنس مراجعه کنید.

ترموکوپل ها به دلیل تطبیق پذیری خود به عنوان سنسورهای دما معروف هستند بنابراین معمولاً در طیف وسیعی از برنامه ها استفاده می شوند - از ترموکوپل صنعتی تا ترموکوپل معمولی که در تاسیسات و وسایل معمولی وجود دارد. با توجه به طیف گسترده ای از مدل ها و مشخصات فنی ، درک ساختار اساسی آن ، نحوه کار ، دامنه آن برای تعیین بهتر نوع و ماده مناسب ترموکوپل برای کاربرد شما بسیار مهم است.

ترموکوپل سیم دار مهره ترموکوپل سیم دار
ترموکوپل سیم مهره ای ساده ترین شکل ترموکوپل است. این شامل دو قطعه سیم ترموکوپل است که با یک مهره جوش خورده به هم متصل شده اند. از آنجا که دانه ترموکوپل در معرض دید است ، محدودیت های کاربردی مختلفی وجود دارد. از ترموکوپل سیم مهره ای نباید با مایعاتی استفاده شود که می تواند آلیاژ ترموکوپل را خورده یا اکسید کند. سطوح فلزی نیز می تواند مشکل ساز باشد. غالباً از سطوح فلزی ، به ویژه لوله ها برای سیستم های الکتریکی زمین استفاده می شود. اتصال غیر مستقیم به سیستم الکتریکی می تواند اندازه گیری ترموکوپل را تحت تأثیر قرار دهد. به طور کلی ، ترموکوپل های سیم دار مهره ای انتخاب خوبی برای اندازه گیری دمای گاز هستند. از آنجا که می توان آنها را بسیار کوچک کرد ، آنها همچنین زمان پاسخ بسیار سریع را فراهم می کنند. پروب ترموکوپل مشترک انتقال ، این ساده ترین سنسورهای دما هستند
یک پروب ترموکوپل متشکل از سیم ترموکوپل است که درون یک لوله فلزی قرار دارد. از دیواره لوله به عنوان غلاف پروب یاد می شود. مواد غلاف معمول شامل فولاد ضد زنگ و Inconel® است. اینکونل از دمای بالاتر از فولاد ضد زنگ پشتیبانی می کند ، با این حال ، فولاد ضد زنگ اغلب به دلیل سازگاری گسترده با مواد شیمیایی ترجیح داده می شود. برای دمای بسیار بالا ، سایر مواد غلاف عجیب و غریب نیز موجود است. خط پروب های ترموکوپل عجیب و غریب را در دمای بالا مشاهده کنید.

نوک پروب ترموکوپل در سه سبک مختلف موجود است. زمین گیر ، بی اساس و در معرض دید. با نوک زمین ترموکوپل در تماس با دیواره غلاف است. یک اتصال زمینی زمان پاسخ سریع را فراهم می کند اما بیشتر در معرض حلقه های زمینی الکتریکی است. در اتصالات فاقد زمین ، ترموکوپل با یک لایه عایق از دیواره غلاف جدا می شود. نوک ترموکوپل با اتصال در معرض بیرون از دیواره غلاف بیرون زده است. ترموکوپل های اتصال در معرض برای اندازه گیری هوا مناسب ترین هستند
اندازه گیری دمای یک سطح جامد برای اکثر انواع سنسورهای دما دشوار است. برای اطمینان از اندازه گیری دقیق ، کل منطقه اندازه گیری سنسور باید با سطح تماس داشته باشد. این کار هنگام کار با یک سنسور سخت و یک سطح سخت است. از آنجا که ترموکوپل ها از فلزات قابل انعطاف ساخته شده اند ، اتصال می تواند به صورت صاف و نازک تشکیل شود تا حداکثر تماس را با یک سطح جامد سخت داشته باشد. این ترموکوپل ها یک انتخاب عالی برای اندازه گیری سطح هستند. ترموکوپل حتی می تواند در مکانیزمی ساخته شود که می چرخد ​​، و آن را برای اندازه گیری درجه حرارت یک سطح متحرک مناسب می کند. نوع K ChrOMEGA ™ / AlOMEGA است.


می پسندم نمی پسندم

بهترین نرم افزار حسابداری

Amy تصمیم می گیرد لباس تعطیلات خود را از فروشگاه همیشگی خرید کند. بنابراین گوشی همراه را بر میدارد و مدل های لباس موجود در فروشگاه را از طریق اینترنت بررسی می کند. بعد از انتخاب برای خریدن سایز و رنگ مناسب به نزدیکترین شعبه فروشگاه می رود. مسئول فروش به امی کفش و کیف متناسب با مدل انتخابی را پیشنهاد می دهد. امی با اسکن بارکد روی کیف و کفش توسط گوشی خود قیمت آنها را مشاهده می کند و قبل از تصمیم گیری عکس کفش و لباس را برای دوستانش می فرستد و در همان لحظه نظر آنها را دریافت می کند؛ درنهایت با اسکن بارکد کفش توسط گوشی، آن را به فاکتور خرید خود اضافه می کند. قبل از خروج از فروشگاه متوجه بخش پیشنهادات فصلی فروشگاه می شود که با اسکن بارکد چند کالا و محاسبه بودجه خود تصمیم می گیرد چند خرید دیگر هم انجام دهد.

این داستانی است که مجله Harvard business review (چاپ 2011) به عنوان آینده خرده فروشی در مقدمه یک مقاله چاپ کرده است، داستانی که امروزه برای ما فرایندی مرسوم در خرید تبدیل شده است. اما با وجود این، صنعت خرده فروشی هنوز در حال تغییر است و با وجود تغییرات تکنولوژی تجربه های خرید اینترنتی متفاوتی خواهیم داشت. در ادامه با تغییرات صنعت خرده فروشی به واسطه همه گیری ویروس کرونا آشنا می شویم.

 

محور اصلی فعالیت های هر کسب وکاری ارائه محصولات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان است. در واقع فروش عامل اصلی و حیاتی در بقاء کسب وکارها است و رقابت اصلی بر سر جلب توجه مشتریان برای انتخاب خدمات و محصولات ارائه شده است. خرده فروشی را به عنوان تمام فعالیت هایی که برای ارائه خدمات و محصولات به مصرف کننده نهایی انجام می شود، تعریف کرده اند. امروزه خرده فروشی طیف وسیعی از خدمات و محصولات را شامل می شود که به بخش مهمی از اقتصاد جهانی تبدیل شده است.

با توجه به اینکه خرده فروشی پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده به حساب می آید، از طریق نوع ارتباط با مشتریان و ایجاد تجربه خرید می تواند بر میزان فروش نهایی شرکت تأثیر بگذارد.

خرده فروشی در علم بازاریابی به سه نوع خرده فروشی فروشگاهی، خرده فروشی غیرفروشگاهی و موسسات خرده فروشی تقسیم شده است که امروزه خرده فروشی فروشگاهی به ویژه فروشگاه های زنجیره ای جایگاه ویژه ای در تأمین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان پیدا کرده اند.

اغلب در ذهن ما فروشگاه های فیزیکی به عنوان خرده فروش تعریف شده است. اما با ورود فروشگاه های آمازون و ebay به بازار کار و استقبال مردم به دلیل تأمین نیازهای آنها به شیوه ای مناسب تر شاهد رشد هر روزه سبک جدیدی از خرده فروشی هستیم. خرید اینترنتی به عنوان نفوذ فناوری اینترنتی به طور مستمر در حال رشد است و سهمی عمده در رشد اقتصادی جامعه دارد.

به دلیل تغییر در سبک زندگی، افراد زمان کمی برای رفتن به فروشگاه ها و خرید کالای مورد نیاز خود دارند. به همین دلیل فرصت مناسبی برای فروشگاه های اینترنتی به وجود آمده است تا با در معرض نمایش گذاشتن انواع کالا و محصولات خود، در کنار امکان مقایسه قیمت محصولات، خدمات دیگری چون ارسال رایگان و تضمین کیفیت و امکان مرجوع کردن کالا به مشتریان خود ارائه دهند. با رشد همه جانبه فروشگاه های اینترنتی، توزیع انواع محصولات با روش های نوین و بازاریابی به کمک فضای مجازی تغییرات چشمگیری در خرده فروشی را شاهد هستیم. به گونه ای که رشد فروش اینترنتی در تمام کشورها رو به رشد بوده و درنتیجه سهم قابل توجهی از خرده فروشی را در اقتصاد جهانی به خود اختصاص داده است.

از انجا که مدیریت مالی و حسابداری نقشی مؤثر در موفقیت کسب وکار دارد، انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز کسب وکار می تواند به آسانتر شدن عملیات ها کمک کند. همچنین لازم به تأکید است در فروشگاه های اینترنتی، متصل بودن بخش فروش به نرم افزار حسابداری می تواند منجر  به بهبود مدیریت موجودی و میزان فروش محصولات شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای فروشگاه اینترنتی خود به دنبال نرم افزار حسابداری مناسب با امکان اتصال به فروش اینترنتی باشید تا بتوانید بسیاری از امکانات مطرح شده در بحث ارتباط با کاربران فروشگاه را پیاده سازی نمایید.


می پسندم نمی پسندم

برش لیزر آهنگ چگونه کار میکند؟

چرا از لیزر برای برش استفاده می شود؟

از لیزر برای اهداف مختلفی استفاده می شود. یکی از روشهای استفاده از آنها برش صفحات فلزی است. بر روی فولاد خنک ، فولاد ضد زنگ و ورق آلومینیوم ، فرایند برش لیزر بسیار دقیق است ، کیفیت برش بسیار خوبی دارد ، عرض پوسته بسیار کمی دارد و منطقه تحت تأثیر حرارت کوچک است ، و برش اشکال بسیار پیچیده و سوراخ های کوچک را ممکن می کند.

برای سفارش برش لیزر آهن با سایت پارسیان لیزر در تماس باشید.

اکثر مردم قبلاً می دانند که کلمه "LASER" در واقع مخفف کلمه تقویت نور با تابش تابش تحریک شده است. اما چگونه نور ورق فولادی را برش می دهد؟

پرتوی لیزر ستونی با نور بسیار شدید ، با یک طول موج یا رنگ است. در مورد لیزر CO2 معمولی ، این طول موج در قسمت مادون قرمز طیف نور است ، بنابراین برای چشم انسان قابل مشاهده نیست. قطر پرتو فقط در حدود 3/4 اینچ است که از طریق تشدید کننده لیزر ، که پرتو را ایجاد می کند ، از طریق مسیر پرتو دستگاه حرکت می کند. قبل از اینکه بالاخره روی صفحه متمرکز شود ، ممکن است توسط تعدادی آینه یا "خم کن های تیرچه" در جهات مختلف برگشت شود. پرتوی لیزر متمرکز درست قبل از برخورد به صفحه از سوراخ یک نازل عبور می کند. همچنین از طریق آن سوراخ نازل یک گاز فشرده مانند اکسیژن یا نیتروژن جریان دارد.

فوکوس کردن پرتو لیزر توسط لنز مخصوص یا آینه منحنی انجام می شود و این در سر برش لیزر صورت می گیرد. پرتو باید دقیقاً متمرکز شود تا شکل نقطه کانونی و چگالی انرژی در آن نقطه کاملاً گرد و سازگار باشد و در نازل متمرکز باشد. با تمرکز پرتو بزرگ به یک نقطه دقیق ، تراکم گرما در آن نقطه بسیار شدید است. به استفاده از ذره بین برای تمرکز اشعه خورشید بر روی یک برگ فکر کنید و اینکه چگونه می تواند آتش سوزی ایجاد کند. اکنون به فکر تمرکز 6 کیلووات انرژی در یک نقطه واحد باشید و می توانید تصور کنید که آن نقطه چقدر گرم خواهد شد.

چگالی توان بالا منجر به گرم شدن سریع ، ذوب شدن و بخار شدن جزئی یا کامل مواد می شود. هنگام برش فولاد ملایم ، گرمای پرتوی لیزر برای شروع یک فرآیند سوختن معمول "سوخت اکسی" کافی است و گاز برش لیزر اکسیژن خالص خواهد بود ، دقیقاً مانند یک مشعل سوخت اکسیژن. هنگام برش فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ، پرتوی لیزر به راحتی مواد را ذوب می کند ، و برای از بین بردن فلز مذاب از پوسته از نیتروژن فشار بالا استفاده می شود.

روی یک برش لیزری CNC ، سر برش لیزری از روی صفحه فلزی به شکل قسمت مورد نظر منتقل می شود ، بنابراین قسمت را از صفحه برش می دهد. یک سیستم کنترل ارتفاع خازنی فاصله بسیار دقیقی بین انتهای نازل و صفحه ای که برش داده شده را حفظ می کند. این فاصله مهم است ، زیرا تعیین می کند که نقطه کانونی نسبت به سطح صفحه چه نسبی باشد. کیفیت برش می تواند با بالا بردن یا پایین آوردن نقطه کانونی از بالای سطح صفحه ، در سطح یا دقیقاً زیر سطح تحت تأثیر قرار گیرد.

پارامترهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که بر کیفیت برش نیز تأثیر می گذارد ، اما هنگامی که همه به درستی کنترل شوند ، برش لیزری یک فرآیند برش پایدار ، قابل اعتماد و بسیار دقیق است.


می پسندم نمی پسندم

خرید بازدید سایت

یکی از روش های موثر که به طور مستقیم در رتبه وب سایت شما در نتایج گوگل موثر است و به در نتیجه باعث افزایش ورودی گوگل برای سایت شما به صورت کاملا طبیعی می شود، بازدید مستقیم وب سایت شماست.

برای خرید بازدید از سایت به سایت بازدید یار مرجاعه کنید.

بازدید سایت شما، نشان دهنده میزان برند بودن و شناخته بودن وب سایت شماست و یکی از شاخص های برجسته و پر وزن در سطح کل دامنه شماست.به این صورت که هر چقدر بازدید مستقیم طبیعی شما با نرخ دفع کاربر پایین و مناسب به همراه کلیک روی لینک های داخلی ، Page View و بازگشت کاربران (کاربران وفادار) ، بیشتر باشد، سایت شما دارای اعتباری بیشتری نزد گوگل می شود زیرا گوگل از این طریق متوجه می شود که شما بجز موتور جستجو و تبلیغات کلیکی، نزد اذهان عمومی، شناخته شده هستید.

منظور ما از ورودی مستقیم، افزایش بازدید سایت روی صفحه نخست شماست. چون در حالت طبیعی، کسی آدرس صفحات شما را حفظ نمیکند. بلکه ادرس سایت شما را می داند که اسم دامنه شماست و یا از تاریخچه مرورگر خود یا بوکمارک خود وارد سایت شما می شود.ممکن است بخشی از نام شما را تایپ کند و سپس با پیشنهاد مرورگر روی سایت شما کلیک کند و به این شکل افزایش بازدید سایت به صورت مستقیم اتفاق می افتد.

اما برعکس، خرید بازدید سایت روی صفحات داخلی، کمتر اتفاق می افتد.ولی زمانی که سایتی برندینگ خود را متوقف کرده است، یا فقط کمپین های تبلیغاتی از تلگرام یا اینستاگرام یا پیامکی دارد، بازدید مستقیم برای صفحات داخلی که تبلیغ کرده است، به وفور اتفاق می افتد.در حقیقت افزایش بازدید سایت به صورت مستقیم می تواند از کمپین های تلگرام و اینستاگرام و پیامکی و هر سایتی ارجاع دهنده ای که noreferrer هست انجام شود.

سیستم بازدید یار این قابلیت را دارد که شما بتوانید مشخص کنید هر کاربر چه مدتی در صفحه باقی بماند و روی لینک های داخلی سایت شما تا چندین سطح کلیک کند.

خبر خوب این است که خرید بازدید وب سایت به صورت بازدید مستقیم به شرط حفظ رضایت کاربر، تاثیر زیادی در رتبه گوگل تک تک صفحات سایت دارد و یکی از سیگنال های قوی رتبه بندی گوگل است که این این فاکتور هم توسط تیم بازدیدیار تست شده است و هم شرکت های تحقیقاتی و مشاوره جهانی در حوزه سئو مثل Semrush تأیید کرده اند.
به این صورت که گوگل متوجه می شود این سایت، شناخته شده است که این مقدار بازدید کننده مستقیم دارد.طبیعتا سایتی که روزانه بازدیدکننده مستقیم دارد و کاربران زیادی با روزانه با تایپ آدرس سایت وارد آن می شوند، سایتی است که در حوزه خودش مشهور است و هرچقدر این بازدید ها بیشتر باشد طبیعتا شهرت بیشتری دارد.
 
همانطور که الکسا بدون هیچ آمارگیری روی سایت شما، ترافیک شما را متوجه می شود و حتی سطح رضایت کاربر، کلیک های داخلی یا همان Page View و Bounce Rate و میزان ماندگاری کاربران در سایت شما را تا حدودی متوجه می شود، گوگل هم می تواند بازدید ها و سطح رضایت کاربران سایت شما را تشخیص دهد. این کار از طریق ارتباط با Service Provider های جهانی انجام می شود و میزان Request ها به هر سایت از طریق آنها، قابل رصد است که کاربران معمولی به جز سایت های خود توسط آمارگیر ها، به چنین اطلاعاتی از سایت های دیگر دسترسی ندارند.
اشتباه رایجی که وجود دارد این است که بسیاری از وب مستران تصور می کنند صرفا افزایش بازدید گوگل در رتبه بندی سایت ها در نتایج گوگل موثر است.در حالی که اینطور نیست.بلکه سیگنال های برند و رفتار کاربر در این موضوع از اهمیت ویژه ای دارند که توسط بازدیدیار می توانید همه این موارد را با هزینه کم تقویت کنید.

می پسندم نمی پسندم

خرید لوازم جانبی موبایل


 از اولین تلفن های همراه فقط برای برقراری و دریافت تماس استفاده می شد و آنقدر حجیم بودند که حمل آنها در جیب غیرممکن بود. این تلفن ها از RFID ابتدایی و سیستم های بی سیم برای انتقال سیگنال از نقطه پایانی PSTN کابل استفاده می کنند.

بعداً تلفن های همراه متعلق به شبکه جهانی ارتباطات سیار (GSM) قادر به ارسال و دریافت پیام های متنی شدند. با تکامل این دستگاه ها ، آنها کوچکتر شده و ویژگی های بیشتری به آن اضافه می شوند ، مانند سرویس پیام رسانی چندرسانه ای (MMS) که به کاربران امکان ارسال و دریافت تصاویر را می دهد.

اکثر این دستگاه های دارای قابلیت MMS نیز به دوربین مجهز بودند که به کاربران امکان می داد عکس بگیرند ، زیرنویس اضافه کنند و آنها را برای دوستان و اقوام خود که تلفن های دارای قابلیت MMS دارند نیز ارسال کنند.

برای خرید لوازم جانبی موبایل به فروشگاه اینترنتی بابافون مراجعه کنید.

همراه با پیامک و ویژگی های دوربین ، ساخت تلفن های همراه با قابلیت محدود دسترسی به اینترنت ، معروف به "خدمات داده" آغاز شد. اولین مرورگرهای تلفن اختصاصی بودند و فقط برای استفاده از بخش کوچکی از اینترنت مجاز بودند و به کاربران اجازه می دهند به مواردی مانند وضعیت آب و هوا ، اخبار و به روزرسانی های ورزشی دسترسی داشته باشند.

سرانجام ، سازندگان تلفن شروع به مهندسی این تلفن ها برای دسترسی به کل اینترنت کردند و مدیران وب برای انواع مشاغل ، دفاتر دولتی و دارندگان دامنه دیگر شروع به ایجاد پاسخگویی در وب سایت ها برای دسترسی به تلفن های همراه کردند. این روند که "طراحی پاسخگو" نامیده می شود ، چهره اینترنت را تغییر داد و معاملات تلفن همراه سهم بیشتری از فروش تجارت الکترونیکی و سایر فعالیت ها را تشکیل می دهد.


یک تلفن همراه معمولاً در یک شبکه تلفن همراه کار می کند ، که از سایت های تلفن همراه پراکنده در شهرها ، حومه ها و حتی مناطق کوهستانی تشکیل شده است. اگر یک کاربر واقعاً در منطقه ای واقع شود که هیچ سیگنالی از طرف هیچ یک از سلولهای تلفن همراه متعلق به ارائه دهنده شبکه تلفن همراه که وی در آن مشترک است وجود ندارد ، نمی توان تماس ها را در آن مکان برقرار یا دریافت کرد.

با این حال ، شبکه های تلفن همراه مورد استفاده برای تلفن های همراه ، که اکنون با طراحی مدرن "تلفن های هوشمند" نامیده می شوند ، نیز تکامل یافته اند. در عین حال ، شبکه های مورد استفاده هوشمند نیز تکامل یافته اند.

ابتدا ، شبکه ارتباطات از راه دور 4G با استفاده از مواردی مانند آرایه های آنتن هوشمند و "پارچه های" شبکه به نقطه ، سیستم انتقال تمام اینترنت را پیشگام کرد. در حالی که هنوز "شبکه تلفن همراه" نامیده می شد ، 4G به جای سوئیچینگ مدار تلفن سنتی ، به انتقال IP متکی بود ، که منجر به بازده و گیرایی خاص شد.

اکنون ، یک مدل غالب به نام 5G در سراسر جهان در حال گشودن است. سیستم 5G از امواج فرکانس بالاتر و ساختار سلول نزدیک تری استفاده می کند که سبک شبکه را تغییر می دهد و نوید پهنای باند بیشتری را برای کاربران می دهد.

در سمت دستگاه ، با ادامه تولید تلفن های هوشمند جدید توسط شرکت ها ، دو سیستم عامل اصلی ظهور کرده اند. سیستم عامل های اپل و اندروید توسط تولیدکنندگان مختلف در سهم شیر گوشی های هوشمند جدید نصب شده اند.

با استفاده از هر دو سیستم عامل سیستم عامل ، ساخت صدها نوع عملکرد مختلف در تلفن های هوشمند مدرن از طریق طراحی برنامه های موبایل یا "برنامه ها" برای مهندسان به یک امر عادی تبدیل شده است. فروشگاه های برنامه خرید و استفاده از این برنامه های متنوع را تسهیل می کنند.


می پسندم نمی پسندم

باتری موبایل چگونه کار میکند؟

عمر باتری یک مسئله انفجاری است. به معنای واقعی کلمه ، همانطور که سامسونگ متوجه شده است که مأیوس شده است. تلفن هوشمند گلکسی نوت 7 این شرکت در هنگام عرضه با بهترین کیفیت در باتری مورد ستایش قرار گرفت و از رقبای اصلی خود ، آیفون 6S و 7 Plus پیشی گرفت. سپس شروع به منفجر شدن کرد. سامسونگ برنامه فراخوان و جایگزین را صادر كرد و جایگزین ها نیز شروع به منفجر كردن كردند و این شركت مجبور شد كه تولید خود را كاملاً متوقف كند.

برای خرید باتری اصل موبایل به سایت امگا باتری مراجعه کنید.

این ماجرا آخرین بلوک جاده ای در جنگ طولانی برای بهبود باتری هایی است که الکترونیک ما را تأمین می کنند. در حالی که سرعت پردازش هر 18 ماه دو برابر می شود ، ظرفیت باتری تقریباً یک دهه طول می کشد تا به همان درجه بهبود یابد. این شکاف در حال شروع به ایجاد مشکلاتی است ، اما همانطور که سامسونگ به هزینه خود پی برد ، رفع آن آسان نیست.

یک گوشی هوشمند اغلب کمتر از یک روز دوام می آورد ، یک لپ تاپ گاهی اوقات تنها چند ساعت طول می کشد و یک ماشین الکتریکی برای رفتن به مسافت 350 مایل تلاش می کند. پس چرا عمر باتری همچنان چنین مشکلی است - و چه زمانی قصد داریم آن را برطرف کنیم؟

باتری چیست؟
باتری ها ظروف کوچک انرژی شیمیایی هستند. وقتی تلفن هوشمند به برق متصل می شود ، برق برای تنظیم مجدد یک واکنش شیمیایی در باتری ، انتقال الکترون از آند منفی به کاتد - انتهای مثبت باتری ، استفاده می شود.

پس از شارژ ، باتری می تواند با هدایت الکترون ها از طریق مدار ، در این مورد یک گوشی هوشمند ، به برق آند ایجاد کند و این کار را تا زمانی که تمام الکترون های موجود در باتری به آند یا یک توکار منتقل شوند ، ادامه می دهد. سوئیچ باتری را قطع می کند.

باتری از چه چیزی ساخته شده است؟
درون یک باتری معمولی ، شما یک آند ، یک کاتد و الکترولیت دارید - چیزی که یون های مثبت از آن عبور می کنند.

در باتری های لیتیوم یون که در اکثر تلفن های هوشمند و وسایل الکترونیکی یافت می شود ، یک کاتد اکسید فلز ساخته شده از مخلوط کبالت ، نیکل ، منگنز یا آهن ، یک آند گرافیت متخلخل وجود دارد که یون های لیتیوم را درون خود نگه می دارد و یک الکترولیت نمک لیتیوم دارد.

یونهای لیتیوم با بار مثبت بر حسب نیاز از طریق تلفن هوشمند از طریق الکترولیت از آند به الکترونهای کاتدی منتقل می شوند و به آند برمی گردند.


می پسندم نمی پسندم

10 شرکت برتر آسانسور

معرفی 10 شرکت برتر تولید کننده آسانسور توسط تهران کلایمر

برای آشنایی بیشتر با سایر دستگاه های آسانسور ، بالابر ، داربست و کلایمر  به وبلاگ تهران کلایمر مراجعه کنید.

1 - Kone

KONE Oyj یک شرکت فنلاندی است که در بورس سهام هلسینکی فهرست شده و چهارمین تولید کننده پله برقی جهان در جهان است.

دفتر مرکزی آن در اسپو است. درآمد سالانه بالغ بر 4.9 میلیارد یورو است و نیروی کار شامل 33800 کارمند توزیع شده در 800 شرکت تابعه در 50 کشور است.

Kone آسانسور ، پله برقی ، درب و سیستم تخلیه تولید می کند که در 80 کشور جهان به بازار عرضه می شود. آزمایشات آسانسور آن در زیر زمین ، به طور خاص در 333 متر ، در طولانی ترین سالن آزمایش جهان واقع در Lohja ، فنلاند انجام می شود.

سرعت آسانسورها در تاسیسات به 62 کیلومتر در ساعت می رسد. این شرکت در 27 اکتبر 1910 به عنوان یک شرکت سهامی عام تاسیس شد.

نام Kone از فنلاندی آمده و به ماشین ترجمه می شود. در سال 1970 این شرکت اولین شرکت تاسیس شده در خارج از اسکاندیناوی را به عهده گرفت.

Stefan Sowitsch & Co.KG ، در سال 1914 تاسیس شد. این شرکت Sowitsch Aktiengesellschaft تا سال 1999 و بعدا Kone Sowitsch AG نام داشت. در سال 1994 ، مونتگومری آسانسور ، تولید کننده آمریکایی آسانسور و پله برقی را خریداری کرد.

2 - Schindler 

Schindler Aufzüge AG ، متعلق به Schindler Holding ، یک شرکت سوئیسی مستقر در Ebikon ، در کانتون لوسرن است که به ساخت آسانسور و پله برقی اختصاص دارد.

این شرکت در بورس سهام سوئیس فهرست شده است. این شرکت که در سال 1874 در سوئیس تاسیس شد ، تقریباً استخدام می کند.

57000 در سراسر جهان و بیش از هزار نقطه فروش در 5 قاره. شیندلر بزرگترین تولید کننده پله برقی در جهان و دومین تولید کننده آسانسور در پشت شرکت رقیب آمریکایی خود Otis Elevator است. شیندلر با سیستم های حرکتی روزانه بیش از 900 میلیون نفر را آواره می کند.

این شرکت در سال 1874 توسط رابرت شیندلر در لوسرن تاسیس شد و در سال 1889 با ساخت آسانسور شروع به کار کرد. در سال 1906 ، اولین شعبه خارج از کشور در برلین ، آلمان تأسیس شد و در سال 1937 اولین شعبه ماورالنهر در برزیل ایجاد شد.

در سال 2000 اولین طناب مصنوعی کاملاً مصنوعی ("شیندلر آرامید") راه اندازی شد و در سال 2006 هویت شرکتی جدیدی با آرم مدرن تر "شیندلر 1874" ایجاد شد. در سال 2009 شرکت Saudi Elevator Corp خریداری شد.

3 - Fujitec

شرکت Fujitec ، آموزشی ویبولیتین - یک شرکت ژاپنی چند ملیتی ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بالابر.

این شرکت در سال 1948 تاسیس شد و تجهیزات بالابر ، آسانسور ، پله برقی و نوار نقاله مسافر را تولید و طراحی می کند.

این شرکت دارای دو کارخانه در ژاپن و همچنین کارخانه هایی در شهر اینچئون (کره) ، در شهر چنای (هند) ، در شهر میسون آمریکا (اوهایو) ، در تایوان و چین است.

این شرکت در بورس سهام توکیو فهرست شده است. برای سال مالی 2017 ، درآمد خالص شرکت 8.8 میلیارد ین (83.5 میلیون دلار آمریکا) بود. تعداد کل کارکنان شرکت 9931 نفر است (2018).

فوجیتک نصب تجهیزات بالابری خود را در ساختمان ساختمان اداری Queensway در هنگ کنگ طراحی کرد. و همچنین آسمان خراش های Shinjuku Center Building و Abeno Harukas در ژاپن. در اروپا و روسیه امکانات تولید ندارد ، محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان وارد می کند.

4 - Otis Elevator Company

شرکت اوتیس آسانسور پیشرو در تولید سیستم های آسانسور و پله برقی است. این شرکت در سال 1853 در یونکرز ، نیویورک ، ایالات متحده توسط الیشا گریوز اوتیس تاسیس شد. این شرکت پیشگام توسعه سیستم ایمنی آسانسور اختراع شده توسط اوتیس بود که در صورت خرابی کابلها یا پولی ها (یا بالابر) از مکانیزمی برای متوقف کردن کابین آسانسور استفاده می کند.

تحولات انجام شده توسط اوتیس امکان ساخت آسمان خراش های مجهز به سیستم آسانسور آسان را فراهم کرد. اوتیس در چندین معروف ترین ساختمان مانند برج ایفل ، ساختمان امپایر استیت ، مرکز تجارت جهانی ، برج وحشت منطقه گرگ و میش ، برج های دوقلوی پتروناس ، برج CN ، برج اسکایلون و برج خلیفه آسانسور نصب کرده است.

در حوزه تجاری در اسپانیا ، اوتیس علاوه بر قرار دادن آسانسور در برج Mapfre (بارسلونا) یا برج پیکاسو و برج Repsol در مادرید ، برای هتل های اصلی هتل نیز کار کرده است. همچنین آسانسورها را در فروشگاه های El Corte Ingles قرار می دهد.

 

5 - ThyssenKrupp

ThyssenKrupp AG یک صنعت فولاد آلمان است و بزرگترین شرکت در کشور است که به ذوب و جعل فولاد اختصاص دارد. دفتر مرکزی ThyssenKrupp در شهرهای Essen و Duisburg واقع شده است.

این شرکت از ادغام دو شرکت فلزی آلمان در سال 1999 ، Thyssen AG و Krupp ایجاد شده است.

این شرکت فراملی از طریق سه بخش شرکتی فعالیت می کند: فولاد ، کالاهای سرمایه گذاری و خدمات. اولین مورد به تولید فولاد ساختمانی و فولاد ضد زنگ اختصاص دارد.

بخش دوم به نوبه خود به سه بخش آسانسور ، صنعت خودرو (قطعات مونتاژ) و فن آوری (ابزار ، محصولات پالایشگاه ها و درهای صنعتی) تقسیم می شود. بخش سوم مربوط به ساخت محصولات مهندسی است.

ThyssenKrupp یکی از شرکت های تهیه آسانسور برای مترو مادرید ، بارسلونا ، بیلبائو ، والنسیا و رنف است. برخلاف بالابرهایی که امروزه نصب شده اند و بالابرهای کششی اتاق ماشین ها هستند ، آسانسورهای نصب شده قبل از سال 2004 بیشتر هیدرولیکی بودند (با پیستون کار می کردند).

6 - Cibes Lift

Cibes Lift یک تولید کننده سوئدی آسانسور کم سرعت برای ساختمانهای خصوصی و عمومی با درایو دوک است. دفتر مرکزی شرکت که بالابرهای سکویی ، کابینی و پله ای تولید می کند ، در Gävle واقع شده است.

Cibes Lift در سال 1947 توسط مهندس سوئدی Bertil Svedberg به عنوان یک شرکت تولید کننده آسانسورهای باری تاسیس شد.

اولین بالابرهای مسافری در اواسط دهه 1960 معرفی شدند و اولین سری بالابرهای سکویی در اوایل دهه 2000 در کارخانه ای در روستای Järbo توسعه یافتند.

در سال 2012 ، Cibes Lift به گروه Cibes Lift تبدیل شد و مقر و تأسیسات تولیدی خود را به Gävle ، 200 کیلومتری شمال استکهلم منتقل کرد. این شرکت از آن زمان گسترش یافته و اکنون بالابرها را در 50 کشور جهان به فروش می رساند. در همین حال ، این گروه حدود 560 نفر را استخدام می کند (2018).

این شرکت در 50 کشور شبکه توزیع و در 15 کشور دفتر دارد. در سال 2018 ، فروش بیش از 1 میلیارد کرون بود.

این شرکت همچنین یکی از اولین 24 شرکت اروپایی بود که انجمن پلتفرم و پله اروپا (EPSA) را تأسیس کرد. Cibes Lift Deutschland GmbH در پاییز 2018 تاسیس شد.

خطوط تولید این شرکت آلمانی را می توان به بالابرهای سکویی و بالابرهای کابین تقسیم کرد ، که به نوبه خود بخشهای بالابر خانگی ، آسانسورهای مسکونی و بالابرهای باری را پوشش می دهد.

7 - Kleemann

Kleemann Design رویکرد جدیدی برای تجربه سفر عمودی است ، چیزی بیشتر از انتخاب کابین آسانسور ، درب ، دکمه ها و صفحه های کاری. متشکل از سه سری مختلف ، آینده ، مدرن و کلاسیک ، فضای آسانسور را به یک محیط منحصر به فرد برای کاربر مدرن تبدیل می کند.

ایده آل ترین راه حل برای مشکل ایجاد مکان های جدید پارکینگ ، با سیستم های پارکینگ و بالابر اتومبیل. سیستم های بالابری با فن آوری بالا با انعطاف پذیری در طراحی پله ها (بالابر نردبان مخصوص صندلی های چرخدار و سیستم های بالابر صندلی).

KLEEMANN یکی از معدود شرکت هایی در اروپا است که سیستم های آسانسور کاملی را ارائه می دهد که طیف کاملی از راه حل های آسانسور هیدرولیک یا آسانسور مکانیکی را با ، یا بدون موتورخانه ارائه می دهد.

علاوه بر راه حل های کامل ، بسته به نیاز هر پروژه امکان انتخاب سیستم های فرعی (درب آسانسور ، کابین ، سیستم های الکترونیکی و ...) را نیز فراهم می کند. علاوه بر این ، راه حل های نوسازی آسانسور KLEEMANN به راحتی و انعطاف پذیر می تواند نیازهای ایمنی جدید هر آسانسور قدیمی را برآورده کند.

راه حل ایده آل به عنوان آسانسور مسکونی یا تجاری ، برای هر ساختمان با محدودیت گودال و فضای سر برای بار نامی از 450 کیلوگرم تا 1.000 کیلوگرم.

FlexyLIFT به معنای انعطاف پذیر ، پیشرفته ترین محیط ، محلول هیدرولیکی سازگار با محیط زیست توسط KLEEMANN است.

8 - Stannah Lifts

Stannah یک تولیدکننده راه پله است که در شصت کشور مستقر است و دفتر مرکزی آن در اندور انگلیس واقع شده است.

با تولید بیش از 750،000 دستگاه راه پله ، آسانسور استنا بزرگترین تولید کننده جهان است.

Stannah France حقوق ، پیچ ها و سازگاری خارجی را با انواع پله ها می فروشد. این شرکت همچنین با ارائه سکوهای بالابرنده ، اما همچنین آسانسورهای شخصی و آسانسورهای داخلی ، یک بازیگر اصلی در ارتفاع عمودی است.

استنا در سال 1867 توسط جوزف استنا در لندن تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در محله Southwark قرار داشت و در اوایل قرن 20 در منطقه Bankside نقل مکان کرد تا زمانی که در حمله رعد اسا لندن در سال 1940 تخریب شد ، مورد استفاده قرار گرفت.

امکانات جدیدی در محله Southwark ساخته شده است. این شرکت در سال 1974 لندن را به مقصد آندور ترک کرد و سال بعد شروع به تولید پله برای افراد کرد.

استنا 500،000مین پله راهپیمایی خود را در فوریه 2011 هنگام بازدید شاهزاده ولز از مقر اندور تولید کرد. استانا در سال 2010 در ساندی تایمز برترین آهنگ 250 توسط ساندی تایمز در رده 176 قرار گرفت و 250 شرکت بازار میانه را بر اساس گردش مالی خود رتبه بندی کرد.

منبع: https://tehrankelaymer.com/Top-Ten-Elevator


می پسندم نمی پسندم