لیزر 4 بعدی فوتونا چیست؟

لیزر فوتونا یا جوانسازی و لیفت 4 بعدی یکی از موثرترین روش های جوانسازی پوست است. در این روش، درمان از روی پوست و داخل دهان شروع می شود و به واسطه آن محکم شدن و شادابی پوست را به همراه خواهد داشت.

در واقع جوانسازی 4 بعدی این لیزر طی 4 مرحله با طول موج های مختلف در هر مرحله بر روی لایه های عمقی، میانی و سطحی پوست، اثر میگذارد. توصیه می کنیم اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر فوتونا هستید به وب سایت دکتر عباس غلامی مراجعه نمایید.

لیزر فوتونا چه مزایایی دارد؟

لیزر 4 بعدی فوتونا به عنوان یک دستگاه در کل دنیا و برنده جایزه بهترین لیزر زیبایی آمریکا شده است. مزایای این تکنیک در جهت درمان و زیبایی پوستی شامل:

قابل استفاده برای انواع پوست ها بدون استفاده از پماد بی حسی بدون نیاز به استراحت در منزل، درمان چهار مرحله ای شل شدگی پوست، خط خنده، لکه های پوست، خطوط زیر چشم، لیفت گردن و…

درمان این دستگاه کاملا غیرتهاجمی، بدون التهاب و قرمزی و بدون نیاز به دوره نقاهت است با اثر بخشی فوق العاده ماندگاری بسیار بالا می باشد.

ماندگاری لیزر فوتونا چقدر است؟ بسته به نوع درمان، آناتومی بدن افراد و  مراقبت های پس از درمان ماندگاری متفاوتی خواهد داشت. به عنوان مثال درمان اسکار یا جوی جوش دائمی است ولی در افراد مختلف ماندگاری لیزر فوتونا جهت جوانسازی پوست معمولا بین 6 ماه تا 1 سال می باشد.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: