یک سایت حرفه ای چه سایتی است؟!

شاخص های استاندارد یک سایت  چه مواردی هستند؟!

تیم طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ با دارا بودن کاردی مجرب این خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

سایت حرفه ای  باید در نگاه اول مخاطب را به خود جذب کند مواردی که منجر به این امر می شوند گرافیک زیبا و صریح همراه با سرعت لود بالا  به همراه در برگرفتن مفهوم و ماهیت اصلی سایت است.

به طور مثال باید بدانیم مخاطبان سایت  در چه رده سنی هستند،دستگاه هایی که برای اینترنت استفاده می کنند از چه نوعی هستند هدف وب سایت چه است و مخاطبان آن به دنبال چه چیزی هستند و .... تأثیر هریک از این موارد ممکن است  در طراحی و یا نوع پیاده سازی سایت چشم گیر باشد.

محتوا در طراحی سایت حرفه ای نقشی کلیدی ایفا می کند نداشتن غلط املایی،استفاده از فونت های مناسب و به جا،چیدمان صحیح آیتم ها، تکراری نبودن  جملات و عبارت های استفاده شده در متن  و .... . وب سایت باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند تمام آن چیزی را که شما دوست دارید به راحتی پیدا کند در مجموع تجربه تمامی مواردی که در رابط کاربری منعکس می گردند با نام ux شناخته می شوند و سایتی موفق و حرفه ای طراحی شده است که ux را در مرکز توجه خود قرار داده باشد و آن را تا حد ممکن بهبود ببخشد.

باید همراه با زمان حرکت کند همه چیز در حال گذار و تغییر و بهبود است در این میان تکنولوژی طراحی سایت و وب نیز با سرعت بسیار در حال گذار است. اگر چنین نباشد پس از گذشت چند سال، سال تولید وب سایت را با یک نگاه می توان تشخیص داد که حس خوبی به مخاطب منتقل نخواهد کرد و در نتیجه این عدم هماهنگی موفقیت سایت زیر سؤال خواهد رفت.

در اینجاست که بهترین فرصت برای رقبا جهت ورود  و  تسخیر سهم شما از بازار مهیا می شود.بنابراین مطمن شوید پروژه وب سایت شما به صورت خودکار بروز رسانی می شود.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: