شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.


می پسندم نمی پسندم

خرید کلایمر تهران کلایمر

خرید کلایمر صفر تهران کلایمر، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت کلایمری در ایران می باشد که از سال 1385 در این زمینه فعالیت می کند. در این شرکت، همه مدل از کلایمرهای موجود و روز دنیا برای خرید وجود دارد. که می توانید، متناسب با سلیقه و هزینه خود، آن ها خریداری کنید.

خرید کلایمر دست دوم این شرکت، علاوه بر فروش کلایمر های صفر به مشتریان خود، فروش کلایمر های دست دوم را نیز ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید کلایمر دست دوم را نیز دارید. کافیست با این شرکت در تماس باشید. کلایمر های دست دوم این شرکت، که قبلا توسط این شرکت خریداری شده اند یا توسط خود این شرکت به فروش می رسند، همگی در حد صفر هستند.

خرید کلایمر تهران کلایمر داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

خرید کلایمر https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber مدل اسپایدر، مست کلایمبر و اسکان کلایمبر برای پروژه های بسیار سنگین می باشد. که هزینه آن ها بسیار زیاد می باشد. اگر قصد خرید کلایمر خارجی را دارید، باز هم این شرکت، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. ما در این شرکت، همه کلایمر های خارجی را می توانیم برای شما فراهم کنیم.


می پسندم نمی پسندم

کیف پول لجر رمزیتال

خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.


می پسندم نمی پسندم

مدیریت پروژه آنلاین بهتایم

نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

بهساد نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار کنترل پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

نرم افزار گانت چارت آنلاین نرم افزارهای گانت چارت نسخه دسکتاپ مناسب مدیرانی هستند که دوست دارند به صورت جداگانه و بدون به اشتراک‌گذاری برنامه و زمانبندی، پروژه را برنامه‌ریزی کنند. اما نرم افزارهای گانت چارت آنلاین موجب سهولت در اشتراک‌گذاری می‌شوند و از برنامه‌ریزی مشترک پروژه پشتیبانی می‌کنند.

با ظهور این نرم افزارها، مدیران پروژه دریافتند که می‌توانند با نرم افزارهای گانت چارت راحت‌تر نمودارهای گانت خود را ایجاد و بروزرسانی کنند. در ابتدا بسیاری از مدیران پروژه از برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌کردند و بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند. اما امروزه نرم افزارهای گانت چارت آنلاین ایجاد شده‌اند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه فارسی – بهتایم بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که برای مدیریت پروژه مجهز به امکانات متعددی است. در بهتایم می‌توانید پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اعضای تیم را تعریف کنید، فعالیت‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهد هر تعداد که در نظر دارید کاربر، پروژه و وظیفه تعریف کنید. این امکان را دارید که به کاربران دسترسی‌های متفاوتی بدهید. (‌‎با تعریف گروه کاربری در منوی Group) سپس، می‌توانید کاربران مناسب را به پروژه‌ها / وظایف اختصاص دهید و به اعضای تیم خود اجازه دهید زمان صرف شده بر روی وظایف خود را پیگیری کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

نوین پارتیشن

پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.


می پسندم نمی پسندم

خرید باتری آیفون 7 فونی شاپ

اگر شما هم جزو افرادی هستید که گوشی آیفون 7 Apple iPhone دارید. این مقاله برای شما نوشته شده است. باتری گوشی آیفون 7 نیز  مانند بقیه ی گوشی های آیفون بعد از گذشت زمانی مشخص که معمولا دو الی سه سال است ، عمرمفیدش تمام میشود. پس اگر به تازگی متوجه شده اید که باطری آیفون 7 Apple iPhone  ضعیف شده یا زود شارژ خالی میکند. باید بدانید عمر باتری گوشی تان نزدیک به اتمام است.

در این صورت حتما باید باطری گوشی تان را عوض کنید و برای این کار باید به مراکز و فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید.  چرا که باتری آیفون 7 Apple iPhone جزو دسته باتری های جدانشدنی توسط کاربر میباشد. این تعویض باطری اورجینال زمانی نزدیک به بیست دقیقه طول میکشد. و بهتر است بدانید قیمت حدودی باتری اصلی آیفون 7 چقدر است. تا متوجه اصل یا تقلبی بودن آن شوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه نکات زیادی را در این مورد به شما خواهیم گفت.

باتری اصلی آیفون 7

باتری آیفون 7 Apple iPhone چه مشخصاتی دارد؟

  • ظرفیت باتری آیفون 7 ، 1960 میلی آمپر ساعت است.
  • این باتری جزو نوع باتری های لیتیوم یونی (Li-op) است و اندازه آن 15 درصد نسبت به اندازه ی باتری آیفون 6 بزرگتر است.
  • ولتاژ ، این باتری حدودا  3.8 (ولت) است.
  • نوع باتری ، APN : 616-00256 میباشد و همانطور که در بند اول گفته شد جزو دسته باطری های جدانشدنی توسط یوزر است.

 

باتری اصلی iPhone 7

 

نتایج بدست آمده از تست باتری آیفون :

در تست مکالمه ی مداوم با شبکه ی نسل سوم (3G) و وب گردی نتایج زیر مشاهده شد:
  • مشاهده شد که باتری آیفون 7 Apple iPhone تا 11 ساعت و 30 دقیقه میتواند استقامت کند.
  • میزان دوام باتری آیفون 7 Apple iPhone در حالت استند بای 10 روز است.
  • میزان دوام باتری در حالت پخش بی وقفه ی موسیقی تا 40 ساعت است.
  • میزان استقامت باتری آیفون 7 Apple iPhone در هنگام استفاده از اینترنت LTE و 3G ، دوازده ساعت است.
  • این میزان استقامت ، در هنگام استفاده از wifi ، چهارده ساعت میباشد.
  • همچنین میزان پخش بی وقفه ی ویدیو تا 13 ساعت امکان پذیر است و این ارقام نشان دهنده ی قابلیت بالای این باتری است.

بررسی سلامت باتری آیفون:

باتری گوشی یکی از مهمترین اجزای گوشی است که هنگام خرید باید به ویژگی های آن توجه کرد. اگر مدت زیادی است که گوشی آیفون 7 Apple iPhone را دارید یا قصد خرید گوشی دست دوم این مدل را دارید بهتر است به سلامت باتری گوشی تان توجه کنید.  گوشی آیفون 7 Apple iPhone این امکان را برای کاربر فراهم میکند. تا کاربر بتواند میزان سلامت باتری گوشی خود را تشخیص دهد.  همچنین کاربر میتواند مشاهده کند که کدام یک از برنامه ها یا اپلیکیشن های گوشی انرژی زیادی از باتری را مصرف میکنند. میزان عمر باتری به این معناست که با هر بار شارژ شدن کامل گوشی چند ساعت گوشی دوام می آورد. نمیشود انتظار داشت که عمر باتری بعد از گذشت دو سال مانند روز اول باشد. و باید این واقعیت را پذیرفت که بعد از تمام شدن عمر باتری باید آن را تعویض کرد.

 

عواملی که باعث آسیب رسیدن به باتری آیفون 7 و جلو انداختن اتمام عمر باتری میشوند :

اگر میخواهید عمر باتری آیفون 7 Apple iPhone زودتر از زمان استاندارد خود تمام نشود باید با عواملی که باعث آسیب رسیدن به باتری میشود آشنا باشید :

  • یکی از این عوامل زمانی میباشد که گوشی تان را به شارژ متصل میکنید. در حالی که مراقب نیستید چه زمانی فرایند شارژ شدن به اتمام میرسد. برای مثال شب ها گوشی تان را به شارژ میزنید و تا صبح آن را از برق بیرون نمی آورید. این یکی از عوامل بسیار مخرب برای باتری آیفون 7 Apple iPhone است. همچنین نباید گوشی تان را برای چندین ساعت متوالی بدون شارژ نگه دارید ، در قسمت مقالات نکات کامل شارژ کردن صحیح تلفن همراه را میتوانید مطالعه کنید.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار افتادن گوشی روی سطوح سخت و ضربه خوردن باتری آیفون 7 Apple iPhone است. برای اینکه باتری آیفون 7 Apple iPhone آسیب نبیند بهتر است آن را در معرض هوای گرم یا سرد بیش از حد قرار ندهید. همچنین استفاده از شارژر های بی کیفیت و باتری های غیر اورجینال میتواند برای باتری آیفون 7 Apple iPhone بسیار مخرب باشد. پس استفاده از لوازم جانبی غیر اورجینال را فراموش کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

گارد ، بک کاور ، قاب گوشی موبایل فونی شاپ

راهنمای انتخاب بهترین گارد، بک کاور  قاب گوشی موبایل

موبایل های امروزه با زیبایی و ظرافت بسیار زیادی ساخته می شوند، که با استفاده از قاب و گارد از آنها محافظت می کنیم. این انواع محافظ های موبایل عبارتند از:

  • قاب گوشی ژله‌ای
  • قاب گوشی چرمی
  • قاب گوشی طرح‌دار
  • قاب گوشی سیلیکونی
  • قاب گوشی آکواریومی
  • قاب گوشی پارچه‌ای
  • قاب گوشی خزدار
  • قاب گوشی فلزی
  • قاب گوشی ضدآب
  • قاب گوشی آینه‌ای 

قاب سیلیکونی

چرا باید از گارد، بک کاور و قاب و شاسی استفاده کنیم؟

  • محافظت

امروزه موبایل ها به وسیله ای فراتر از تماس گرفتن تبدیل شده اند. و افراد وابستگی خاصی به موبایل خود دارند. همچنین با افزایش قیمت موبایل، بهترین کار استفاده از گارد، بک کاور یا قاب موبایل است تا از آن محافظت کند. گارد ها نه تنها از پشت موبایل محافظت میکنند بلکه برخی از آنها به دلیل اینکه دور تا دور دوربین و صفحه موبایل را میگیرند، آسیب را به حداقل می رسانند.

  • جلوگیری از لغزش موبایل در دست

بیشتر گارد ها از جنسی ساخته می شوند که چسبندگی خاصی به دست داشته باشد و لیز خوردن یا لغزش رخ ندهد.

  • زیبایی

با تنوع بسیار بالایی که در این محافظ ها وجود دارد، انواع رنگ ها، شکل ها و تم های مختلف برای گاردها وجود دارد که افراد با هر سلیقه که داشته باشند، میتوانند از آن ها استفاده کنند.

گارد و قاب

اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

گارد سیلیکونی با کیفیت را از کجا بخریم؟

  • رنگ بندی جذاب و متنوع که انواع رنگ های پاستلی و تیره را شامل می شود و برای انواع سلیقه ها مناسب است.
  • چسبندگی ای که به دست دارد و باعث عدم لغزش و لیز خوردن می شود.
  • محافظت از موبایل که هنگام افتادن از موبایل محافظت کرده و اجازه آسیب به آن را نمی دهد.
  • داخل گارد های سیلیکونی از پارچه ابریشمی و نرم استفاده شده که کوچک ترین آسیبی به بدنه موبایل وارد نکند و پشت موبایل خط نیفتد.
  • قیمت بسیار مناسب قاب های سیلیکونی جز مزایای آن ها محسوب می شود و باعث مورد توجه قرار گرفتن آن ها شده است. این پایین بودن قیمت باعث می شود شما قادر به خرید گار های سیلیکونی در رنگ های مختلف باشید و برای تنوع از رنگ های مختلف استفاده کنید.
  • گارد های سیلیکونی نه تنها تمام موبایل را می پوشانند بلکه به دلیل اینکه دور صفحه نمایش موبایل را میگیرند، از آن هم محافظت میکنند.
  • گاردهای سیلیکونی، استایل و زیبایی موبایل شما را حفظ میکنند.
  • از همه مهم تر گارد های سیلیکونی از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و برای مدت طولانی کار میکنند و قابل استفاده هستند.

ویژگی های مذکور از جمله مشخصات با کیفیت ترین محافظ و گارد سیلیکونی هستند که نمونه خاص و منحصر به فرد آن را تنها در سایت های معتبر و فروشگاه های مشهور همچونفونی شاپ می توانید به سادگی خریداری نمایید.

بهترین سایت برای خرید گارد، قاب و بک کاور موبایل 

سایتی که تنوع محصولات بالایی داشته باشد. محصولات آن موجود باشند و قابلیت ارسال به سراسر ایران را داشته باشد. دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی باشد.

فونی شاپ، فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل است که عرضه دهنده انواع گارد، بک کاور و قاب موبایل و تمامی محصولات دیگر مانندکابل و شارژر،هندزفری و … است.

فونی شاپ دارای اعتماد الکترونی است و اصالت محصولات خود را تضمین میکند. شما می توانید تا یک هفته پس از خرید کردن  تحویل گرفتن محصول آن را مرجوع کنید و هزینه را کاملا پس بگیرید.

گارد

پشتیبانان فونی شاپ 24 و هفت روز هفته پاسخگوی سوالات شما هستند. همچنین با تنوع بالایی که در محوصلات مشاهده می کنید، به راحتی میتوانید خرید کنید.

زیرا فونی شاپ گاردهای سیلیکونی را انواع رنگ ها و برای انواع گوشی ها ارئه می دهد. شما می توانید با خیال راحت از محصولات خریداری شده استفاده کنید زیرا هم از اصالت آن مطمئن هستید و اینکه فونی شاپ محصولات را  با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

https://fonishop.com/product-category/mobile-accessories/mobile-back-cover/


می پسندم نمی پسندم

طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.


می پسندم نمی پسندم

خرید باتری شیائومی از فونی شاپ

اگر شما صاحب یکی از گوشی های شیائومی باشید قطعا موبایل شما دارای یک باتری قدرتمند است.  بالا بودن ظرفیت باتری موبایل شیائومی و طول عمر مفید آن در بازار اسمارت فون ها مشهور است.

یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب و خرید گوشی های هوشمند، طول عمر باتری موبایل است.

معمولا، گزینه ای برای چک کردن طول عمر باتری موبایل روی دستگاه های اندروید وجود ندارد اما اگر سال هاست که از موبایل خود استفاده می کنید و متوجه شده اید که با گذشت زمان طول عمر باتری موبایل شیائومی شما کاهش یافته است.

می توانید طول عمر باتری خود را با کد دستوری *#*#6485# بررسی کنید تا در صورت نیاز نسبت به خرید باتری اصل موبایل شیائومی از فونی شاپ اقدام نمایید.

روش هایی وجود دارند که می توانید در طول روز مدت زمان بیشتری از باتری گوشی شیائومی خود استفاده کرده و طول عمر آن را افزایش دهید:

  • وای فای، GPS و دیتای موبایل خود را در صورتی که به آن ها نیازی ندارید؛ خاموش نگه دارید.
  • گزینه روشن شدن صفحه نمایش را زمانی که قفل است برای هر نوتیفیکیشن غیر فعال نمایید.
  • خاموش کردن گزینه انیمیشن های سیستم که در بخش تنظیمات و در منوی Battery & Performance وجود دارد؛ باعث می شود پردازنده گرافیکی شما کمتر مورد استفاده قرار بگیرد و همین مسئله موجب کاهش مصرف باتری شما خواهد شد.
  • این نکته را به یاد داشته باشید که بیشترین مصرف باتری گوشی مربوط به روشنایی صفحه نمایش است. هرچه میزان این روشنایی بیشتر باشد؛ مصرف باتری موبایل شیائومی نیز بیشتر می شود. بنابراین سعی کنید میزان روشنایی صفحه نمایش را همیشه در Auto بگذارید.
  • ویبره موبایل شیائومی را قطع کنید.
  • با رفتن به مسیر Playstore – Settings – Auto-update apps، بروزرسانی google play را بر روی حالت دستی قرار داده تا تنها در هنگامی که نیاز دارید؛ اپلیکیشن های شما بروزرسانی شوند.

متاسفانه امروزه باتری های کپی و تقلبی در بازار زیاد شده و به جرأت می توان اذعان داشت که 90 درصد باتری های موجود در بازار کیفیت مناسبی ندارند.

از سوی دیگر کاربران امروزه با خرید باتری موبایل شیائومی به صورت غیر حضوری با مشکل روبرو هستند.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ امکان خرید باتری های اصل شیائومی را از سراسر کشور به صورت آنلاین فراهم کرده است.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ بر روی فروش باتری های اصلی موبایل به ویژه باتری موبایل شیائومی تمرکز کرده و تلاش می کند کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای باتری اصل خریداری نمایند.

از آنجا که پشتیبانی نیز در این حیطه بسیار حائز اهمیت است؛ علاوه بر ضمانت 6 ماهه باتری، کاربران می توانند از طریق پشتیبان آنلاین سایت در تماس باشند و پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

املاک پرند

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.


می پسندم نمی پسندم