بلیط هواپیما تهران به اردبیل

استان اردبیل یکی از مناطق گردشگری در ایران است. یکی از ویژگی‌های این استان آب و هوای مطبوع و خنک این منطقه در فصول بهار و تابستان می ‌باشد. اکثر ساکنان استان اردبیل را، آذری‌ها تشکیل می‌ دهند که به ‌زبان ترکی آذربایجانی تکلم می‌ کنند. البته در پاره‌ای از نواحی شهرستان نمین در شرق استان، زبان‌های تاتی و تالشی نیز در بین مردم تلکم می ‌شوند. استان اردبیل یکی از استان‌های شمال غربی ایران محسوب می ‌شود. این استان از شمال به جمهوری آذربایجان، از سمت غرب به استان آذربایجان شرقی، از سمت شرق به استان گیلان کوههای تالش و از سمت جنوب به استان زنجان محدود شده‌است. اردبیل با مساحتی در حدود 1801 کیلومتر مربع، یکی از کلان شهرهای ایران می باشد و در شمال غربی کشور واقع شده است. این شهر تاریخی همچنین از جمله سرد ترین شهرهای ایران است که در نزدیکی مرز آذربایجان قرار دارد. اردبیل در طول تاریخ به نام های گوناگونی نظیر «دارالاشاد»، «دارالملک»، «دارالعرفان» و «شهر مقدس» ملقب و به جهت قرارگیری در مسیر جاده ابریشم از رونق اقتصادی خوبی برخوردار بوده است. امروزه نیز همین شرایط ویژه جغرافیایی سبب شده است تا علاوه بر مسافران، بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل هم خریدار همیشگی بلیط هواپیما تهران اردبیل در پروازهای داخلی باشند.

 

نحوه رزرو بلیط هواپیما تهران به اردبیل در سایت آس چارتر

برای رزرو بلیط هواپیما تهران اردبیل و به طور کلی بلیط هواپیما اردبیل می توانید در صفحه جستجو آس چارتر تهران را به عنوان مبدا و اردبیل را به عنوان مقصد پرواز خود انتخاب کنید.

بلیط رفت و برگشت تهران اردبیل: برای بلیط رفت و برگشت تهران به اردبیل ، تیک «رفت و برگشت» در باکس بالا فعال باشد.

بلیط یک طرفه تهران اردبیل: اگر قصد دارید بلیط یک طرفه از تهران به اردبیل رزرو کنید گزینه «فقط رفت» را انتخاب کنید.

پرواز چند مسیری: گزینه چند مسیری هم برای زمانیست که مثلا از تهران به اردبیل و بعد به شهری دیگر خواهید رفت.

انتخاب تاریخ: تاریخ رفت پرواز تهران به اردبیل (و در صورت نیاز، تاریخ برگشت خود را انتخاب کنید). در صورت نیاز می توانید تاریخ را میلادی کنید.

تعداد: در قسمت مسافران و کلاس پروازی، تعداد مسافرهای خود را انتخاب کنید. تعداد بزرگسال، کودک و خردسال. همچنین کلاس پروازی (اکونومی ارزانترین، بیزینس متوسط و فرست کلاس که در ایران نداریم گرانترین) پرواز خود را انتخاب کنید.

گزینه جست و جو را انتخاب کنید، هر کدام از پروازهای تهران به اردبیل را که دوست داشتید با بررسی زمان پرواز، قیمت، ایرلاین و... می توانید انتخاب کنید.

بعد از ثبت نامی چند ثانیه ‌ای می توانید مشخصات خود را وارد کرده و مبلغ بلیط را با کارت شتاب پرداخت کنید.

چند ثانیه صبر کنید تا بلیط تهران به اردبیل شما صادر شود. یک فایل PDF دریافت می کنید (که به شما ایمیل هم می شود).

اگر دوست داشتید بلیط را پرینت بگیرید ولی صرفا با کد ملی برای پرواز داخلی و شماره پاسپورت برای پرواز خارجی می توانید در فرودگاه تهران، کارت پرواز خود را دریافت کنید. کارت ملی را حتما با خود ببرید.

 



می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: