بمعرفی هترین هتل های قشم

سایت قشم گردی یک سایت عالی برای آشنایی کامل شما با قشم

شاید براتون سوال باشه که بهترین هتل های قشم کدوم هتل ها هستن؟ معمولا وقتی کسی تو یه زمینه خاص می پرسه بهترین انتخاب چیه، ما در جواب ازش می پرسیم از چه لحاظ؟ خب این موضوع برای هتل ها هم صادقه. میشه هتل های قشم رو از سه لحاظ بررسی کرد:

  1. هزینه هر شب:
    این مورد به جیب شما و اینکه میخواید چقدر خرج کنید، بستگی داره. هزینه اقامت هتل های معروف قشم معمولا به ازای هر شب از ۹۰ هزار تومن برای هتل آپادانا تا ۲۶۰ هزارتومن برای هتل ارم متغیره. معمولا اینجوریه که هتلی که هزینه بیشتری دریافت می کنه، خب خدمات بهتری هم میده: هر چقدر پول بدی همونقدر هم آش میخوری!!
  2. ظاهر و خدمات هتل:
    خب ممکنه تصمیم گرفتید تو یه بازه ی خاص خرج کنید و تو این بازه هم باز می مونید که کدوم هتل رو انتخاب کنید. خب بخوایم صادق باشیم ما به عنوان کسی که ساکن قشم هستیم هیچوقت نیازی نداشتیم که بریم تو هتل ها اقامت کنیم تا بخوایم اینجا تجربمون رو براتون بنویسیم. به نظر ما بهتره برای انتخاب هتل، اول از تجربیات دوستا و آشناهاتون که قبلا اومدن قشم و از هتل ها استفاده کردن کمک بگیرید. تو مرحله بعد هم با یه سرچ ساده عبارت “هتلهای قشم” می تونید نظر کاربران سایتای رزرو هتل رو در مورد یه هتل خاص بخونید. و اینو بدونید که معمولا اینجوریه که خدمات هتل های قشم البته برای اونایی که ستاره های یکسان و هزینه اقامت هر شبشون تو یه رنجه، تقریبا تو یه سطحه. برخورد کارکنان هم معمولا خوب گزارش می شه.
  3. مکان و میزان دسترسی هتل به مراکز مهم:
    برای تصمیم گیری برای انتخاب مکان هتل باید اول معین کنید که می خواید بیاید قشم چکار! می خواید بیاید فقط جاذبه های گردشگری رو ببینید و برید ساحل و دریا و درکنارش یه سر به بازار هم بزنید؟ یا کلا می خواید بیاید خرید در کنارش به تفریحات دیگه هم برسید. بخوام مختصر و مفید بگم و از پیچیدگی های بی مورد دوری کنم، در هر دو صورت به نظر ما فرقی نداره کدوم هتل رو انتخاب کنید. ( به جز برای مورد خاص هتل خلیج فارس و هتل ساحل طلایی که خارج از شهره که پایین تر درباره هتل ساحل طلایی توضیح دادم).فرض کنید به نحوی تصمیم گرفتید درگهان بمونید. چون درگهان همه مراکز خریدش یه جا جمعن، فرقی نمی کنه از بین هتل های درگهان کدوم رو انتخاب کنید. چون تقریبا هر کدوم رو انتخاب کنید، همینکه پاتون رو از هتل بذارید بیرون، تو بازارید و بازارها هم که همشون لب ساحلن و دریا پس برای درگهان چندان مشکلی ندارید.برای قشم هم تقریبا همین مساله صادقه. اما قشم یه تفاوت کوچیک با درگهان داره. اول که قشم بافت شهری بهتری داره و مسلما به خاطر مرکزیت امکانات بیشتری هم داره. مورد دوم هم اینه که قشم یه کم بازاراش پراکنده تره. مثلا بازار سیتی سنتر یه جا قرار داره بازار ستاره و پردیس و فردوسی کمی اون طرفتر و بازار قدیم هم که اول قشمه. اما این هم مساله ای نیس. چون این بازارها تو یه خط قرار دارن و اگه شما از هر کدوم از این بازارها بخواید برید بازار دیگه با یه تاکسی با کرایه ی بین هزار تا دو هزار تومن می تونید در عرض دو – سه دقیقه برسید به بازار مقصدتون. و اینم بدونید که هتل های قشم (نه همشون البته) حول و حوش بازار قدیم یا ستاره یا هم سیتی سنترن. یعنی برای هتل های قشم اصلا مساله مکان چندان مطرح نیس. هرچند مثلا هتل مارینا ۲ دقیقا چسبیده به بازار ستاره و هتل کیمیا ۴ هم تقریبا تو بازار قدیم واقع شده.

     

    اما هتل ساحل طلایی: این هتل یه ۱۵ کیلومتری بیرون از شهره و ممکنه برای رفت و آمد کمی براتون هزینه بر باشه. اما اگه دنبال هم هتلید هم میخواید ساحل شنی چند متر اونورتر تو دسترس باشه و همزمان به امکاناتی مثل جت اسکی و ورزش های آبی دسترسی داشته باشید و هدف اصلیتون خرید نباشه، خب به نظرمن این هتل یه انتخاب خوب برای اقامتتونه.اگه بخوام خلاصه بگم اول ببینید هدفتون از اومدن به قشم چیه که توضیح دادم که هدفتون تاثیر چندانی بر انتخاب هتل نداره. مورد بعد هم ببینید چقدر می خواید خرج کنید و در آخر هم یه پرس و جو از آشناها و دوستان و یه سرچ ساده می تونید هتل مناسب رو انتخاب کنید. نهایتا اگر سوالی در هر زمینه ای دارید، حتما ازمون بپرسید. ما خوشحال میشیم که بهتون جواب بدیم.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: