باتری آیفون

اپل را می‌توان شناخته‌شده‌ترین برند بین نام‌های موجود در دنیای موبایل به شمار آورد. گوشی‌های این کمپانی تحت عنوان آیفون جزو بهترین‌ها بوده و از کیفیت عملکردی بالایی برخوردار هستند. البته متناسب با کیفیت بالا، این دسته از گوشی‌ها قیمت بالایی نیز دارند. در ایران نیز آیفون محصول محبوبی بوده و از فروش بالایی برخوردار است. آیفون‌ها از لحاظ کیفیت عملکرد پردازنده‌ها، دوربین، صفحه نمایش و… بی‌رقیب بوده و بطور کلی گزینه ایده‌آلی برای خرید محسوب می‌شوند. با این حال عملکرد باتری‌های آیفون همواره زیر سؤال بوده و در مقایسه با اکثر برندهای شناخته شده امروزی، کیفیت پایین‌تری داشته است. البته این برند معتبر در سال‌های اخیر اقدامات قابل قبولی برای افزایش میزان دوام و طول عمر باتری‌های خود انجام داده و نسبت به گذشته بر ظرفیت آن‌ها نیز افزوده است. با این وجود همچنان نمی‌توان کیفیت باتری‌های آن را با برندهایی همچون شیائومی یا سامسونگ مقایسه کرد.

بطور کلی ظرفیت باتری‌های این کمپانی نیز نسبت به سایرین کمتر بوده و به همین دلیل طول عمر پایین‌تر آن‌ها مورد انتظار بوده است. با این حال اپل آپشن‌های بیش‌تری برای باتری گوشی‌های خود ارائه کرده است. در سال‌های اخیر از قابلیتی تحت عنوان Optimized Battery Charging رونمایی شده که به بهبود شرایط شارژ باتری می‌انجامد. امکان بررسی سلامت باتری‌ نیز از طریق تنظیمات گوشی فراهم شده است. بطور مثال درصورت کاهش میزان سلامت به کمتر از ۸۰ درصد، چاره‌ای جز خرید باتری آیفون جدید نخواهید داشت. در این مقاله به معرفی بهترین باتری‌های آیفون از لحاظ طول عمر اولیه در شرایط مختلف تا سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

گوشی iPhone 13 Pro Max

این گوشی در سال ۲۰۲۱ عرضه شده و جزو برترین محصولات این کمپانی محسوب می‌شود. مشابه سایر باتری‌های امروزی، باتری آیفون ۱۳ پرو مکس نیز از جنس لیتیوم یونی است. این باتری مطابق انتظار جدانشدنی بوده و توان انتقال شارژ آن نیز ۱۶.۷۵ وات ساعت عنوان شده است.

منبع خبر: https://b2n.ir/g34027




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: